زیدان در انتظار پاسخ پزشکان؛ کروس چقدر دور از میادین خواهد بود؟

زیدان در انتظار پاسخ پزشکان؛ کروس چقدر دور از میادین خواهد بود؟

خبرگزاری فوتبالی – تونی کروس امروز تست‌های پزشکی را جهت بررسی میزان مصدومیتش گذراند و باید دید او تا چند وقت دیگر دور از میادین خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید برای دیدار مقابل وایادولید که چهارشنبه برگزار می‌شود فرصت چندانی جهت ریکاوری و تمرین تاکتیکی ندارد. سفیدپوشان شهر مادرید روز شنبه به مصاف بتیس رفتند و توانستند حریف را شکست دهند اما خبر بد در جلسه تمرینی فردای مسابقه اتفاق افتاد که مشخص شد تونی کروس مصدوم شده است.

کروس به همین دلیل پس از بازی تست‌هایی را جهت بررسی مصدومیتش انجام داد که به نظر می‌رسد مشکلی عضلانی است. زیدان تنها کسی نیست که  انتظار پاسخ تست‌های مربوط به مصدومیت کروس را می‌کشد بلکه یواخیم لو هم باید تکلیف هافبک کارکشته خود را بداند زیرا آلمان در چهار چوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا باید به مصاف اوکراین و سوئیس برود.

این مصدومیت کروس یک سال پس از آخرین مصدومیت او اتفاق افتاده. او در اکتبر ۲۰۱۹ مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند و ۲ هفته دوران مصدومیت را پشت سر بگذارد. مشکل مهم از دست دادن ۲ بازی مهم مقابل استونی و آرژانتین بود و البته عدم حضور در یک بازی برای رئال مادرید که با شکست لوس بلانکو توام شد.

1101