شکست پاس به علت بی‌لیاقتی کادرفنی/ اخراج تمام اعضای کادرفنی

شکست پاس به علت بی‌لیاقتی کادرفنی/ اخراج تمام اعضای کادرفنی

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل تیم پاس همدان از اخراج تمام اعضای کادر فنی تیم خبر داد و گفت: تنها علت شکست پاس در برابر شهرداری آستارا بی لیاقتی کادر فنی این تیم بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، امیر عظیمی اظهار کرد: حمایت مسئولان استانی مانند استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان، شهردار و حاجی‌بابایی نماینده همدان از تیم پاس در حد حمایت از یک تیم لیگ برتری بود اما متأسفانه بی لیاقتی کادر فنی باعث ناراحتی همشهریان و هواداران تیم پاس شد.

وی ادامه داد: عوامل و بازیکنان تیم پاس ۸۰ درصد مطالباتشان را دریافت کرده بودند، مسابقات را با بهترین حالت برگزار کرده بودند تا حدی که سفرهای دور را با هواپیما می‌رفتند و برای سفرهای نزدیک هم از بهترین اتوبوس‌ها استفاده می‌کردند.

عظیمی تأکید کرد: با وجود تمام این اقدامات، تیم پاس به تیم شهرداری آستارا باخت که از یک شهر کوچک آمده بود و حتی زمین اختصاصی برای تمرین و مسابقه نداشت و توانست در همدان این تیم با این همه امکانات را شکست دهد.

مدیرعامل تیم پاس تببین کرد: من هیچ وقت به این کادر اعتقاد نداشتم اما زمانی که به این تیم آمدم حدود ۴۰ روز به پایان بازی‌ها مانده بود و نمی شد به ترکیب کادر دست زد.

عظیمی خاطرنشان کرد: به خاطر تیم پاس تمام اختلافات را کنار گذاشته بودم، به کادر فنی دست دوستی دادم و گفتم هر چیزی شما بگویید درست است، فقط آبروی استان را بخرید.

وی با بیان اینکه تنها علت شکست ما تصمیمات غلط کادر فنی بود، سرمربی تیم هر هفته سه روز بی علت قهر و موبایل خود را خاموش می‌کرد، گفت: تمام اعضای کادر فنی اخراج و جریمه شدند و ما با قدرت تیم را برای لیگ بعدی آماده می‌کنیم.

تیم پاس همدان که به مرحله پلی آف لیگ دست دوم فوتبال کشور برای صعود به لیگ آزادگان رسیده بود، در دور رفت حریف خود، شهرداری آستارا را در زمین حریف با نتیجه یک بر صفر شکست داد اما در دور برگشت که شامگاه گذشته یکشنبه ۶ مهرماه در ورزشگاه حاجی‌بابایی مریانج برگزار شد، نتیجه را یک بر صفر به حریف واگذار کرد تا بازی به دقایق اضافه کشیده شود.

در دقایق اضافه نیز این بازی برنده ای نداشت و در نتیجه ضربات پنالتی برنده بازی را تعیین کرد. تیم شهرداری آستارا در ضربات پنالتی چهار بر سه تیم پاس همدان را شکست داد و مجوز حضور در لیگ آزادگان را دریافت کرد.

7474