کمک داور ویدئویی در یک چهارم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

کمک داور ویدئویی در یک چهارم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

خبرگزاری فوتبالی-با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با حضور کمک داورهای ویدئویی برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی-  رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز در کشور قطر در حال برگزاری است، مشکلات داوری زیادی به همراه داشت که با اعتراض بسیاری از تیمها بخصوص تیم های ایرانی در مرحله گروهی و یک هشتم نهایی همراه بوده است. در حال حاضر با توجه به اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مسئولان برگزاری این مسابقات قصد دارد با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی این اشتباهات را در مراحل بعدی به حداقل برسانند.

در حالی که انتظار می رفت با توجه به اینکه کشور قطر زیر ساخت لازم و سخت افزار این تکنولوژی را به دلیل میزبانی مسابقات جام جهانی در اختیار دارد از ابتدای دور جدید لیگ قهرمانان آسیا مورد استفاده قرار بگیرد اما قرار است در رقابت های مرحله یک چهارم و نیمه نهایی این مسابقات سیستم کمک داور ویدئویی برای اولین بار در این مسابقات مورد استفاده قرار بگیرد.

در مرحله یک چهارم نهایی این بازی ها، چهارشنبه شب و از ساعت 21:15 پرسپولیس به مصاف پاختاکور می رود و النصر و الاهلی هم با یکدیگر رقابت می کنند.

7655