پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان/ قرمزها در انتظار اولین برد در چهارمین جدال

پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان/ قرمزها در انتظار اولین برد در چهارمین جدال

خبرگزاری فوتبالی- قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، امروز برگزار شد و پرسپولیس در این مرحله باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی در حالی به مصاف حریف ازبکستانی می روند که این بازی چهارمین جدال این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

پرسپولیس در فصل 2003-2004 لیگ قهرمانان آسیا اولین تقابل خود را مقابل پاختاکور با هدایت نلو وینگادا پرتغالی برگزار کرد که در نهایت در این بازی مغلوب ازبک ها شد تا شکست یک بر صفر برای قرمزهای ایران به ثبت برسد. این در حالی است که دومین تقابل ۲ تیم نیز در مسابقه رفت فصل گذشته از لیگ قهرمانان با نتیجه تساوی یک بر یک  در ورزشگاه آزادی خاتمه پیدا کرد. پرسپولیس برانکو فصل گذشته در حالی برای صعود به مرحله بعد در سومین تقابل به مصاف پاختاکور در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رفت که برای صعود از گروه خود نیاز به امتیاز در آن بازی داشت اما در زمین این تیم نتیجه را به حریف ازبکستانی واگذار کرد.

حالا در آستانه چهارمین بازی تاریخ این 2 تیم در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، این بار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم خواهند رفت، کلید صعود هر یک از این تیم ها به برتری در این بازی بستگی دارد تا حساسیت های ویژه ای در دیدار چهارشنبه شب حکمفرما باشد. پرسپولیس با برد در این دیدار، می تواند به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود کند تا برای رسیدن به فینال به مصاف برنده دیدار الاهلی و النصر عربستان برود. 

شاگردان یحیی گل محمدی حالا تمام آرزوهای خود را برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در پیروزی برابر پاختاکور جستجو می کنند.

7655