عابدینی: جدایی بازیکنان نساجی نگران کننده نیست

عابدینی: جدایی بازیکنان نساجی نگران کننده نیست

خبرگزاری فوتبالی- مدافع جدید تیم فوتبال نساجی قائمشهر تاکید کرد که جدایی بازیکنان تاثیرگذار نساجی نگران کننده نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فردین عابدینی در خصوص پیوستن به نساجی گفت: چند پیشنهاد داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم به نساجی بیایم که یک تیم ریشه‌دار و پرهوادار است. من نساجی را به دلیل قدمت و جایگاه خاصی که در فوتبال ایران دارد انتخاب کردم، هواداران نساجی با این تیم زندگی می‌کنند و بازی در نساجی برای هر فوتبالیستی هیجان انگیز است. امیدوارم فصل جدید برای من و نساجی خوب باشد و نتایجی بگیریم که هواداران خوشحال شوند. من بابت سال‌هایی که در استقلال حضور داشتم از کادر فعلی نساجی شناخت داشتم و از این انتخاب هم راضی هستم. 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا جدایی بازیکنان تاثیرگذار نساجی به این تیم ضربه نخواهد زد؟» تاکید کرد: به هر حال شرایط طوری رقم خورد که تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار نساجی جدا شدند اما برخی از بازیکنان هم ماندند. فوتبال همین است و در هر تیمی تغییر ایجاد می‌شود ولی جدایی بازیکنان نساجی نگران کننده نیست، چون آقای فکری بازیکنان خوبی را از لیگ برتر و لیگ دسته اول جذب کرده و برای فصل جدید تیم پرقدرتی خواهد ساخت.

عابدینی تصریح کرد: تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و تعدادی از بازیکنان فصل گذشته هم حفظ شدند. ما می‌توانیم با این کادر فنی و این بازیکنان نتایج خوبی بگیریم.

7474