کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال هم مربی - بازیکن می‌شود

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال هم مربی - بازیکن می‌شود

خبرگزاری فوتبالی- تیم فوتسال شهروند ساری به محمد طاهری کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال پیشنهاد داده به عنوان مربی - بازیکن در این تیم فعالیت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، در این فصل از لیگ برتر فوتسال باز هم بازار مربی - بازیکن ها داغ شده است. ابتدا وحید شمسایی با پذیرش هدایت گیتی پسند اعلام کرد که در صورت نیاز پا به توپ هم خواهد شد و پس از آن محمد کشاورز هم هدایت تیم راگای تهران را برعهده گرفت. کشاورز هم اعلام کرده فعلا بر اساس لیست، بازیکنان خود را جذب می‌کند و شاید در آخرین لحظات تصمیم بگیرد به میدان برود چرا که علاقه او بیشتر به بازی کردن است.

تیم هایپر شاهین شهر هم گرچه وضعیت نامشخصی برای حضور در لیگ برتر دارد اما طبق آخرین خبرها با مهرداد جابری بازیکن اصفهانی به عنوان مربی - بازیکن وارد مسابقات خواهد شد تا سومین تیمی باشد که از این پدیده بهره می‌برد.

اما حالا خبر رسیده تیم پرطرفدار شمال ایران یعنی شهروند ساری نیز در صدد استفاده از مربی - بازیکن است. این باشگاه به محمد طاهری کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم باشگاهی را هم دارد پیشنهاد داده تا هم به عنوان مربی و هم بازیکن در این تیم مشغول شده و عنان کار را بر عهده بگیرد. طاهری گرچه از این پیشنهاد استقبال کرده اما پاسخ قطعی را به مشخص شدن وضعیت تیم ستارگان ورامین که این روزها زمزمه هایی از بازگشت امتیاز آن به قرچک به گوش می‌رسد منوط کرده است. طاهری در صورت ماندن در تیم ستارگان تنها بازیکن خواهد بود اما با پیوستن به شهروند به عنوان مربی - بازیکن فعالیت خواهدکرد.

7474