سرمربی رم پس از تساوی با یوونتوس: از نمایش بازیکنان راضی‌ام از نتیجه نه!

سرمربی رم پس از تساوی با یوونتوس: از نمایش بازیکنان راضی‌ام از نتیجه نه!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم رم از نتیجه به دست آمده در دیدار مقابل یوونتوس ناراضی است.

به گزارش فوتبالی، فونسکا پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفته: فکر می‌کنم بازی خوبی داشتیم اما از نتیجه راضی نیستم. ما فرصت‌های زیادی خلق کردیم و برای برنده شدن بازی کردیم. ژکو را متمرکز و با انگیزه دیدم. او به سختی برای تیم ما تلاش می‌کرد. اشتباهاتی جلوی دروازه وحود داشت که برای همه اتفاق می‌افتد اما او بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. به باشگاه اطمینان دارم. مالکین جدید به تازگی رسیده‌اند و در حال صحبت هستیم. ژکو شرایطی معمولی داشت و همه متوجه شدیم و موافق این رویکرد بودیم.

فونسکا درباره تعویض‌هایش گفت: احساس می‌کردم که تیم راحت بازی می‌کند و ما به یوونتوس فرصت‌ گلزنی ندادیم. در دفاع فشرده و یک پارچه بودیم. دیدم پلگرینی خسته است و او را تعویض کردم. می‌توانم ۵ تعویض انجام دهم اما احساس کردم تیم خوب بازی می‌کند و نیازی نبود. از مخیتاریان،‌ پدرو و ژکو پرسیدم که نیازی به خروج دارند که همه آن‌ها گفتند خیر. بنابراین نیازی به تعویض نبود.

سرمربی تیم رم در پایان گفت: ۳ مدافع جوان اما با استعداد داشتیم که ثابت کردند تا چه اندازه تیم قدرتمندی در دفاع هستیم. میرانته تنها یک مهار داشت و مدافعین مترمرکز بودند. از نتیجه راضی نیستم اما از نمایش چرا. شکست مقابل ورونا؟ شرایط سختی بود اما نمی‌توانیم گذشته را تغییر دهیم. بنابراین باید روی آینده تمرکز کنیم.

1101