بوسکتس و حمایت از فاتی: او حیرت‌انگیز است!

بوسکتس و حمایت از فاتی: او حیرت‌انگیز است!

خبرگزاری فوتبالی – هافبک اسپانیایی تیم بارسلونا به تمجید از آنسو فاتی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم بارسلونا در اولین حضور رسمی کومان روی نیمکت این تیم توانست با ارائه یک بازی خوب ۴-۰ ویارئال را شکست دهد. ستاره بازی در این دیدار آنسو فاتی بود که بوسکتس اعتقاد دارد مردم باید با او به آرامی برخورد کنند.

بوسکتس پس از بازی به خبرنگاران گفت: باید در خصوص فاتی با آرامش رفتار کنیم. می‌دانیم که او چه قابلیت‌هایی دارد. او فوق‌العاده و حیرت انگیز است. باید اجازه دهیم او فوتبال خودش را بازی کند و بهترین فرمش را بسازد.

رونالد کومان در بازی شب گذشته از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده کرد و بوسکتس اندکی نسبت به گذشته جلوتر بازی کرد. او می‌گوید: این یک سیستم متفاوت با هم‌تیمی‌های جدید است. همه ما سعی داریم تا هر چه سریع‌تر با تیم هماهنگ شویم اما برنده شدن است که به همه ما اعتماد به نفس می‌دهد.

بارسلونا دیشب پس از ۶ فصل دیگر از حضور سوارز بهره نمی‌برد. بوسکتس اعتقاد دارد با وجود جدایی سوارز اما جو خوبی بر تیم حاکم است. او می‌گوید: بازی خوبی بود و در نیمه دوم هم اندکی شدت و فشار را کاهش دادیم. در کل احساس خوبی وجود دارد و ما مطمئن هستیم اگر به برنده شدن ادامه دهیم شرایط بهتر خواهد شد.

1101