با درخشش سوارز شرایط دیگو کاستا چگونه خواهد شد؟

با درخشش سوارز شرایط دیگو کاستا چگونه خواهد شد؟

خبرگزاری فوتبالی - لوئیس سوارز در اولین بازی اش برای اتلتیکو مادرید درخشان ظاهر شد و دو گل زد و یک پاس گل داد. همین مسئله می‌تواند روی آینده دیگو کاستا اثر بگذارد و موجب جدایی او از جمع روخی بلانکو شود.

به گزارش فوتبالی، دیگو کاستا، مهاجم اتلتیکو مادرید، اظهار داشت که ممکن است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در ماه آینده میلادی، باشگاه را ترک کند. این ملی پوش اسپانیایی فصل گذشته با 5 گل در 30 بازی در تمام رقابت ها برای تیم دیگو سیمئونه فرم خوبی از خود ارائه نداده بود.

پس از ورود لوئیس سوارز به اتلتیکو مادرید، فرصت های دیگو کاستا برای حضور در ترکیب اصلی به شدت کاهش می‌یابند، چرا که ژائو فلیکس هم در حال درخشش در اتلتیکوست و این بازیکن به او ترجیح داده می‌‌شود. به گفته‌ی روزنامه مارکا، دیگو کاستا در مورد آینده خود مطمئن نیست. بازیکن سابق چلسی در مصاحبه ای پس از بازی اظهار داشت که تصمیم گیری در مورد آینده خود را در روزهای آینده در اختیار باشگاه خواهد گذاشت. این بازیکن 31 ساله پس از بازی به شوخی گفت که مشتاقانه منتظر رقابت با سوارز است و گفت: "من می توانم مبارزه کنم و اجازه می دهم سوارز گزنده باشد." با این حال کمتر از یکسال تا پایان قرارداد کاستا با اتلتیکو مادرید مانده است و باید دید که چه اتفاقی برایش می‌افتد.

1470