کومان: اگر مهاجم دیگری داشته باشم، می‌توانیم با نقشه‌های بیشتری بازی کنیم

کومان: اگر مهاجم دیگری داشته باشم، می‌توانیم با نقشه‌های بیشتری بازی کنیم

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا در مورد پیروزی درخشان تیمش مقابل ویارئال با نتیجه چهار بر صفر صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کومان در مورد اولین بازیش روی نیمکت بارسلونا گفت:" از نیمه اول خیلی راضی هستم. چهار گل زدیم، ریتم خوبی داشتیم، در خط حمله پاسکاری زیادی دایشتیم و نیمه اول عالی بود. فاتی بازیکن جوانی است که باید به دنبال ثبات در بازی و عملکردش باشد. او آینده درخشانی دارد و بعد از بازی امروز از عملکردش خیلی خرسند هستیم. یکی از انتقادها در بازی دوستانه با الچه این بود که عملکردش زیاد خوب نبوداما امروز خیلی خوب کار کرد. خیلی خوب به عمق می زند. از کیفیتش استفاده کردیم چرا که بازی او را می شناسیم.وقتی چنین بازیکنانی را داری باید بهترین سیستم را بچینی. در نیمه دوم توپهای زیادی لو دادیم اما به تدریج به ریتم بازی می رسیم."

مربی هلندی در مورد عملکرد آنتوان گریزمان فرانسوی گفت:" از سمت راست به محوطه جریمه حریف نفوذ می کند. از کارش و عملکردش خیلی راضی هستم. برایم فرقی ندارد ه چه کسی گل بزند. همیشه خوب است که مهاجم دیگری را داشته باشیم تا بتوانیم نقشه های بیشتری را پیاده کنیم اما می توانیم بدون مهاجم هدف بازی کنیم."

4125