توجیه گواردیولا در مورد شکست: لستر بازی نمی‌کرد، فقط به دنبال ضدحمله بودند

توجیه گواردیولا در مورد شکست: لستر بازی نمی‌کرد، فقط به دنبال ضدحمله بودند

خبرگزاری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در مقابل لسترسیتی با نتیجه پنج بر دو شکست خورد تا برای اولین بار در دوران فوتبالش در یک بازی پنج گل دریافت کند اما گفت که می خواهد این را بپذیرد و به جلو حرکت کند.

به گزارش فوتبالی، مربی اسپانیایی و تیمش در مقابل لسترسیتی شکستی سنگین و غیرمنتظره را تجربه کردند. تیم گواردیولا در مقابل ولهمپتون با وجود غایبانش برنده شد اما در مقابل لستر شب بدی داشت. گواردیولا بیان کرد:" در حملات مشکلاتی داشتیم. در مقابل تیم هایی که این گونه دفاع می کنند، کارمان مشکل است. این طور نبود که 80 دقیقه ما را پرس کنند اما نباید اجازه می دادیم که موقعیت ایجاد کنند. البته نکته این جاست که زیاد ندویدند اما در آینده باید سعی کنیم که احتیاط بیشتری داشته باشیم. مشکل ما این بود که بیش از حد به خودمان برای زدن گل های دوم و سوم فشار می آوردیم آن هم در حالی که حریف بازی نمی کرد، فقط می خواستند دفاع کنند و ضدحمله بزنند. باید با آرامش بیشتری بازی می کردیم. بعد از آن استرس گرفتیم و سه پنالتی علیه ما گرفتند. وقتی سه پنالتی علیه تیمت می گیرند، نمی توانی برنده شوی."

گواردیولا در ادامه بیان کرد :" مشکل بود اما هنوز در بازی دوم فصل هستیم. باید سعی کنیم تا در بازیهای بعدی این اتفاقات تکرار نشود. حس بدی دارم اما باید آنالیز کنیم و بهتر شویم.

4125