واکنش مورینیو به پنالتی جنجالی بازی تاتنهام و نیوکاسل

واکنش مورینیو به پنالتی جنجالی بازی تاتنهام و نیوکاسل

خبرگزاری فوتبالی -  تاتنهام در آخرین دقایق بازی مقابل نیوکاسل با هند پنالتی جنجالی، برد را با تساوی عوض کرد و دو امتیاز را از دست داد. تیم مورینیو با گل لوکاس مورا از حریف پیش بود اما در وقت اضافه بعد از آن که ضربه سر اندی کرول به بازوی اریک دایر برخورد کرد، صحنه توسط پیتر بنکس داور بازی مورد بازبینی قرار گرفت و هند پنالتی اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، دایر عمدا  دستش را به توپ نزد اما بر اساس قوانین کنونی، این صحنه پنالتی گرفته شد. در حقیقت درون محوطه جریمه حتی اگر به طور غیرعمد، توپ به دست بازیکنان برخورد کند، پنالتی گرفته می شود. ویلسون پنالتی را به گل تبدیل کرد تا نیوکاسل یک امتیاز ارزشمند کسب کند.

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تاتنهام در پایان بازی در مصاحبه با اسکای اسپورت در مورد صحنه جنجالی و بازی صحبت کرد:" به هند فکر نمی کنم... به عملکرد تیمم فکر می کنم که خیلی خوب بود. نیمه اول عالی بود. باید سه، چهار گل به راحتی می زدیم اما دارلو، دروازه بان حریف عالی بود. ضربه ما به تیرک خورد و آنها زنده ماندند. در مورد پنالتی نظری نمی دهم. نمی خواهم صحبت کنم. اگر بخواهم پولم را به جایی بدهم، به خیریه ها می دهم. ترجیح می دهم که این پول را به سازمان لیگ انگلیس ندهم و به همین خاطر نظری نمی دهم.بین دو نیمه بروس، سرمربی نیوکاسل از نتیجه یک بر صفر راضی بود. او فوتبال را می شناسد. می دانست که در نیمه اول نتیجه می توانست چهار بر صفر باشد.  تاتنهام باشگاه بزرگی است اما تاریخچه باشگاه ما از نظر جام به بزرگی بقیه باشگاه ها نیست و این را می دانم. از حضور در این باشگاه خوشحال هستم. به حضور در باشگاهی دیگر فکر نمی کنم اما تفاوت این باشگاه و سایر باشگاه ها از نظر تاریخچه را می دانم."

4125