پیولی: امیدوارم ربیچ زود برگردد؛ بدون زلاتان کمتر حمله می‌کنیم

پیولی: امیدوارم ربیچ زود برگردد؛ بدون زلاتان کمتر حمله می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی - استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل کروتونه از عملکرد شاگردانش رضایت دارد. او درباره مثبت شدن تست کرونای زلاتان ابراهیموویچ هم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی روسونری ها پس از پیروزی تیمش مقابل کروتونه گفت:" هنگامی که یک بازی را در ابتدای فصل انجام می دهید ، کنترل بازی ، کنترل سرعت و وادار کردن حریف مهم است. ما توپ را آنطور که باید نگه نداشتیم ، اما اوضاع خوب پیش رفت. ما باید آن را یک بار انجام دهیم ، شرایط را خیلی می‌توانیم بهتر کنیم. وضعیت دشواری با افزوده شدن مصدومیت ها و یک هفته سرنوشت ساز وجود دارد ، زیرا ما در مرحله پلی آف لیگ اروپا در روز پنجشنبه قرار گرفتیم."

استفانو پیولی در ادامه درمورد شرایط زلاتان ابراهیموویچ و آنته ربیچ گفت:" امیدوارم که مصدومیت ربیچ به دوری طولانی مدت او منجر نشود. خوشبختانه در حال حاضر رافائل لئو را داریم. خبر خوب این است که به نظر نمی رسد او دچار شکستگی شده باشد و این می تواند مدت زمان بهبودی را کاهش دهد. امیدوارم این قضیه تأیید شود ، زیرا بدون زلاتان ما کمتر حمله می‌کنیم. من از عملکرد ساندرو تونالی و براهیم دیاز راضی هستم ، آنها هنوز 100 درصد نیستند ، اما می توانند کمک بزرگی به تیم کنند."

1470