رکورد تاریخی جیمی واردی با هت تریک مقابل منچسترسیتی

رکورد تاریخی جیمی واردی با هت تریک مقابل منچسترسیتی

خبرگزاری فوتبالی - لستر سیتی با نتیجه 5 بر 2 منچسترسیتی را شکست داد. جیمی واردی در این بازی هتریک کرد و رکوردی تاریخی را از خود بر جای گذاشت. این بازیکن تبدیل به گربه سیاه پپ گواردیولا شده است و این بار هم شاگردان او را تحقیر کرد.

به گزارش فوتبالی، جیمی واردی با 33 سال و 260 روز تبدیل به پیر ترین بازیکن 17 سال اخیر لیگ برتر انگلیس شد که هتریک می‌کند. پیش از او در سال 2003، تدی شرینگهام  با 37 سال موفق شده بود سه گل به ثمر برساند. او در بازی بولتون مقابل پورتسموث این کار را کرده بود. اکنون جیمی واردی، ملی پوش انگلیسی، که بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر انگلیس بود، موفق شد که پس از 17 سال دوباره به عنوان یک بازیکن مسن هتریک کند.

لستر توانست با نتیجه پنج بر دو مقابل منچسترسیتی به پیروزی دست پیدا کند. جیمی واردی در این بازی هت تریک کرد تا به فصل خوبش ادامه بدهد و به کابوس تلخی برای گواردیولا تبدیل شود. مدیسون و تیلمانس از روی نقطه پنالتی بقیه گلهای لستر را به ثمر رساندند. در نقطه مقابل محرز در دقیقه 4 و آکه مدافع تازه وارد در دقیقه 84 برای سیتی گل زدند اما نتوانستند جلوی شب کابوس وار تیمشان را بگیرند.

1470