تفاوت استقلال و پرسپولیس در آسیا؛ استفاده از بازیکنان جدید

تفاوت استقلال و پرسپولیس در آسیا؛ استفاده از بازیکنان جدید

خبرگزاری فوتبالی-  تیم پرسپولیس توانست در بازی حساس مقابل السد با نتیجه یک بر صفر پیروز شود و به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، تیم پرسپولیس توانست حریف مقتدر خود السد قطر را شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند کاری که شب گذشته دیگر نماینده فوتبال ایرانی یعنی استقلال از انجام آن عاجز ماند.

نکته کلیدی تفاوت بین استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی امسال بازیکنان جدید بودند. بازیکنانی که پرسپولیس به راحتی از آنها به بهترین نحو ممکن استفاده کرد اما استقلالی‌ها به دلیل پنجره های بسته و شاید تعلل برخی مدیرانش نتوانستند از آنها استفاده کنند.

با یک نگاه اجمالی به ترکیب پرسپولیس می‌توان به پر رنگ بودن نقش بازیکنان جدید این تیم مانند حامد لک، عیسی آل‌کثیر، میلاد سرلک و آرمان رمضانی پی برد‌ اما در مقابل استقلال که شب گذشته وریا غفوری و هروویه میلیچ را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت حتی از داشتن یک بازیکن نزدیک به سطح این دو بازیکن، روی نیمکت خود رنج می برد و خلا همین دو بازیکن بود که باعث شد استقلال نتواند بازی خوب خود مقابل الاهلی را مقابل پاختاکور نیز به نمایش بگذارد. در ادامه اخبار باشگاه استقلال هم که امروز مشخص شد حسین حسینی با تزریق ده آمپول درون دروازه استقلال ایستاده بود. در حالی که اگر مدیران استقلال سریع تر وارد عمل می شدند این تیم با پنجره بسته مواجه نمی‌شد و می‌توانست با همه بازیکنان جدید خود پای به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

9697