مهاجم اسپانیایی رئال مادرید به رم نزدیک شد؟

مهاجم اسپانیایی رئال مادرید به رم نزدیک شد؟

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه رم به دنبال خرید بورخا مایورال از رئال مادرید است و در مذاکرات خود با باشگاه رئال مادرید برای جذب این بازیکن به جاهای خوبی رسیده است. مادریدی‌ها برای این بازیکن رقم 15 میلیون یورو را درخواست کرده‌اند اما باشگاه رم نمی‌خواهد این رقم را بپردازد و به دنبال پایین آوردن مبلغ درخواستی است و به نظر می‌رسد روی رقم مورد نظر خود با لوس بلانکوس به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، بورخا مایورال دو فصل گذشته را در لوانته سپری کرده و عملکرد نسبتا خوبی در این باشگاه داشته و همین مسئله توجه سران رم را به این بازیکن جلب کرده است و آن‌ها به دنبال جذبش در این تابستان هستند. به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا، سران رم با رئال مادرید تماس گرفته‌اند و مذاکراتی در مورد این بازیکن داشته‌اند. آن‌ها می‌خواهند این بازیکن را جایگزین ادین ژکو کنند. مایورال در حال حاضر 23 ساله است و می‌تواند آینده‌ی درخشانی داشته باشد.

این بازیکن که محصول آکادمی رئال مادرید است در تمام رده های سنی تیم ملی اسپانیا به میدان رفته اما تاکنون برای تیم بزرگسالان اسپانیا بازی نکرده است. قرارداد او با رئال مادرید فقط تا ژوئن 2021 اعتبار دارد ، بنابراین ابتدا قرارداد مایورال باید به مدت یک سال تمدید شود ، سپس می تواند به صورت قرضی با گزینه خرید به رم بپیوندد.

1470