شروع خارق‌العاده سوارز در اتلتیکو و حسرت بزرگ هواداران بارسلونا

شروع خارق‌العاده سوارز در اتلتیکو و حسرت بزرگ هواداران بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - لوئیز سوارز سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا بر خلاف میل شخصی خود به صورت رایگان توسط این باشگاه جدا شد و با فسخ قراردادش به اتلتیکو پیوست.

به گزارش فوتبالی، سوارز در اولین بازی خود برای اتلتیکو انگیزه بالایی داشت و انگار می خواست به مدیران بارسلونا ثابت کند که مرتکب چه اشتباه بزرگی شده بودند. لوئیز در دقیقه 70 به جای دیگو کاستا وارد زمین شد. در زمان ورودش اتلتیکو با نتیجه سه بر صفر پیش بود. سوارز در این بازی دو گل زد و یک پاس گل داد تا تیمش با نتیجه شش بر یک پیروز شود. البته بازیکن اروگوئه ای نزدیک بود برای تیمش یک پنالتی هم بگیرد که توسط داور ویدیویی رد شد. لوئیز با میانگین 29 گل در هر فصل (در چهارده سال حضور در اروپا) به اتلتیکو ملحق شد و به نظر می رسد که یکی از ستارگان تیم سیمئونه در فصل جاری خواهد بود. البته سوارز رقبای سرسختی نظیر دیگو کاستا و فلیکس را خواهد داشت اما با این نمایش بعید است که نیمکت نشین شود.

سوارز در پایان بازی در مورد اولین حضور خود در پیراهن اتلتیکو گفت:" خیلی خوب بود. از اولین بازیم و کسب سه امتیاز خرسند هستم. وقتی اولین بازیت را انجام می دهی و با گلهایت به تیم کمک می کنی، همیشه خوشایند است. فصل طولانی است. به باشگاهی ملحق شدم که استقبال بی نظیری از من داشت و از اولین لحظه جو خوبی را حس کردم. مهم است که مورد حمایت باشی تا بهترین عملکردت را داشته باشی."

4125