پرسپولیس اعتراض کرد/ سیامک مانند بن عطیه بخشیده می شود؟

پرسپولیس اعتراض کرد/ سیامک مانند بن عطیه بخشیده می شود؟

خبرگزاری فوتبالی- یکی از اتفاقات جالب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بخشش کارت قرمز مدافع الدحیل قبل از بازی با پرسپولیس بود که باعث اعتراض مدیران تیم به مسئولان برگزاری مسابقات شد.

به گزارش فوتبالی،مدافع مراکشی الدحیل ساعاتی مانده به بازی این تیم برابر پرسپولیس از سوی مسئولان برگزاری مسابقات بخشیده شد تا بتواند این تیم قطری را برابر پرسپولیس همراهی کند، ادعای باشگاه الدحیل این بود که کارت قرمزی که داور در بازی قبلی به بن عطیه داده اشتباه بوده است. 

اکنون اما اتفاقی مشابه برای پرسپولیس در بازی با السد رقم خورده است. سیامک نعمتی در جدال امشب تیمش در دقایق پایانی با با تصمیمی سوال برانگیز از سوی داور با کارت قرمز مواجه شد تا سرخ‌ها 10 نفره کار را دنبال کنند.

سیامک نعمتی در دقایق پایانی این بازی در صحنه اقدام برای نبرد هوایی با خوخی بازیکن السد با یکدیگر درگیر شدند. مانع شدن نعمتی برای صاحب توپ شدن این بازیکن و واژگون کردن او باعث عصبانیت مدافع السد شد. خوخی ابتدا با کشیدن پیراهن سیامک نعمتی اعتراض و مدافع راست پرسپولیس که تعادل خود را از دست داده بود، روی این بازیکن سقوط کرد و دستش روی گلوی او قرار گرفت. داور این کار را عمدی تلقی کرد و او را از بازی اخراج کرد که باعث اعتراض پرسپولیسی ها شد. 

پس از این موضوع از دوحه خبر آمده که باشگاه پرسپولیس به عملکرد داور مسابقه اعتراض کرده تا با بررسی دوباره و کارشناسی این صحنه از سوی کنفدراسیون و احتمالا بخشیده شدن سیامک نعمتی بتوانند از وی در بازی مرحله یک چهارم پایانی استفاده کنند.

حال باید منتظر ماند و دید آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تا فرصت کوتاه باقی مانده تا جدال بعدی پرسپولیس در مرحله یک چهارم، با بخشش سیامک نعمتی مدافع پرسپولیس مانند بن عطیه موافقت می کند یا نه. البته آنها فیلم را دوباره بازبینی می کنند.

7655