کنعانی‌زادگان: می‌دانستیم از کجا به السد آسیب بزنیم

کنعانی‌زادگان: می‌دانستیم از کجا به السد آسیب بزنیم

خبرگزاری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به خوبی روی نقاط ضعف و قوت السد برنامه‌ریزی کرده بودیم و می‌دانستیم از کجا به این تیم آسیب بزنیم.

به گزارش فوتبالی، محمد حسین کنعانی‌زادگان پس از انتخابش به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس - السد، در نشست خبری اظهار داشت: این پیروزی را به همه هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. کادر فنی ما خیلی وقت گذاشت، آنالیز خیلی خوبی انجام داد و ما به خوبی روی نقاط ضعف و قوت السد برنامه‌ریزی کرده بودیم و می دانستیم از کجا به این تیم آسیب بزنیم. به همین خاطر از مربیان پرسپولیس تشکر می‌کنم. خدا را شکر توانستیم با دست پُر از زمین خارج شویم و به مرحله بعدی صعود کنیم.
وی دیدار با السد را بسیار سخت توصیف کرد و گفت: این مسابقه، بازی دو ابرقدرت آسیا بود. در این بازی به خوبی از فرصت‌های گلزنی استفاده کردیم و در موقعیت‌هایی که به تیر دروازه السد زدیم،‌ می‌توانستیم به گل برسیم. خدا را شکر این پیروزی را به دست آوردیم و جای هواداران ما که همیشه پشت‌مان هستند، خالی بود. از کادر فنی که صبح و شب برای ما وقت می‌گذارند، تشکر می‌کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا پس از شکست السد، ادامه راه برای سرخپوشان آسان‌تر خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: همان‌طور که سرمربی تیم گفت، ما در شرایطی به قطر آمدیم که قعرنشین جدول گروه بودیم و بازی به بازی پیش رفتیم. هر مسابقه برای ما نقش یک فینال را داشت. الان این بازی برای ما تمام شده و آن را فراموش می‌کنیم. تمام فکر و ذکر ما روی دیدار بعدی خواهد بود. تیم‌های قدرتمندی به مرحله بعدی مسابقات صعود می‌کنند و در مرحله بعدی با پرسپولیس روبه‌رو می‌شوند، اما ما هم تیم پُرقدرتی هستیم. چهار سال قهرمان ایران و نایب‌قهرمان آسیا هستیم و بازی به بازی پیش می‌رویم تا ان‌شاءالله بتوانیم مجوز صعود به مرحله بعدی مسابقات را بگیریم. 

6641