پیام اینستاگرامی برادر مسی علیه رئال مادرید

پیام اینستاگرامی برادر مسی علیه رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - ماتیاس برادر لیونل مسی به تصمیم های داور ویدیویی در بازی رئال مادرید و بتیس در هفته سوم لالیگا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در حالی در مقابل بتیس برنده شد که سه تصمیم داور با نظر داور ویدیویی تصحیح شد که البته کارشناسان داوری این تصمیم ها را تایید کردند و اعلام کردند که دی بورخوس بنگوئچا کارشناس داوری بازی تصمیم های درستی گرفته است. صحنه اول مربوط به گل دوم رئال مادرید بود که به درستی صحیح اعلام شد چرا که بنزما در موقعیت آفساید نبود. صحنه دوم مربوط به اخراج امرسون مدافع بتیس که روی یوویچ خطا کرد و صحنه سوم مربوط به پنالتی بارترا که به صورت ناخواسته و با دستش جلوی شوت بورخا مایورال را گرفت و بر اساس قوانین جدید داوری، هند در محوطه جریمه حتی اگر ناخواسته باشد هم باید توسط داور سوت زده شود.

به هر صورت به نظر می رسد که بارسایی ها از این تصمیم های داور ویدیویی خرسند نیستند. ماتیاس برادر مسی تصویری از خبر مربوط به بازی رئال مادرید و بتیس در نشریات کاتالونیا با تیتر" رئال مادرید و داور ویدیویی ، بتیس را شکست دادند" را انتخاب کرده و در صفحه اینستاگرامش نوشته است:"آره، آره، آره، رئال مادرید این جوری می بره، هاهاهاها! شرم آور است!" تا به نوعی از پیروزی رئال مادرید و تاثیر داور ویدیویی انتقاد کند. خورخه پدر لیونل مسی نیز برای این پست لایک زده است.

4125