راهکار روبرتو برای نگه‌داشتن مسی در بارسلونا

راهکار روبرتو برای نگه‌داشتن مسی در بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - سرجی روبرتو معتقد است که لیونل مسی ممکن است متقاعد شود که در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل ، همچنان در بارسلونا بماند.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته‌ی مسی بار دیگر باشگاه را به دلیل نحوه رفتار با لوئیس سوارز در اینستاگرام مورد انتقاد قرار داد و نوشت:"دیگر هیچ چیز مرا شگفت زده نمی کند." به نظر می رسد مسی رابطه‌ای فرسایشی با رئیس باشگاه جوزپ ماریا بارتومئو و هیئت مدیره‌ی او دارد. دوره او به عنوان رئیس باشگاه در سال آینده با برگزاری انتخابات در ماه مارس به پایان می‌رسد ، تغییر مالکیت احتمالاً به مسی که در تابستان آینده 34 ساله خواهد شد این امکان را بدهد که نظر خود را تغییر دهد.

سرجی روبرتو در گفتگو با اسپورت کاتالونیا گفت: "من چیزی در مورد آن (درخواست مسی برای جدایی) نمی‌دانستم و وقتی اخبار منتشر شد ، نمی توانستم باور كنم كه او نمی خواهد اینجا بماند. کاش این وضعیت نبود زیرا با مسی ما قدرتمندتر هستیم و خبر خوبی برای ما است که او برای این فصل می ماند. من می دانم که او گفته است که فقط برای فصل آینده می ماند اما اگر ما خوب بازی کنیم و جام ها را کسب کنیم ، این ممکن است به او کمک کند تا نظرش را تغییر دهد. بازیکن و باشگاه هر دو آنچه را که به نفع آنهاست می خواهند ، بنابراین مهم است که به یک مصالحه برسیم تا همه بتوانند خوشحال باشند ، اما این آسان نیست. مسی برای دو دهه اینجا بوده و همه چیز را به این باشگاه داده است."

1470