اتلتیکو مادرید 6-1 گرانادا؛ جشنواره گل با دبل سوارز

اتلتیکو مادرید 6-1 گرانادا؛ جشنواره گل با دبل سوارز

خبرگزاری فوتبالی - اتلتیکو مادرید در اولین بازی فصل خود با نتیجه شش بر یک توانست گرانادا را در هم بکوبد و برای حریفان خط و نشان کشید.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو با حضور سوارز به جای موراتا خط حمله قدرتمندی را دارد. در این بازی البته کورئا، ژائو فلیکس و دیگو کاستا فیکس شدند که هر سه گل زدند و لوئیز سوارز که به عنوان یار تعویضی به زمین آمد هم دو گل به ثمر رساند. مارکوس یورنته در پست هافبک میانی گل دیگر تیم سیمئونه را به ثمر رساند تا اتلتیکو شروع ترسناکی را در اولین هفته لیگ اسپانیا داشته باشد.

گرانادا یکی از پدیده های فصل گذشته لیگ اسپانیا بود که به پلی آف لیگ اروپا رسیده و اگر در بازی بعدی خود برنده شود سهمیه اروپایی را کسب می کند اما با این وجود به نظر می رسد که در مقابل تیم سیمئونه هیچ حرفی برای گفتن نداشتند. خورخه ویدال در دقیقه 87 پاسخ یکی از گلها را داد اما این هم کافی نبود.

گرانادا دو بازی قبلی خود در لیگ اسپانیا را برده بود و تیم دست و پا بسته ای نبود اما توسط اتلتیکو تحقیر شد و نتوانست 9 امتیازی شود. آنها بازی بعدی خود را با مالمو خواهند داشت تا با کسب پیروزی بتوانند سهمیه لیگ اروپای 21-2020 را به دست بیاورند. بازی بعدی اتلتیکو هم با هوئسکا خواهد بود.

4125