ماموریتی مهم برای مدافعان پرسپولیس برابر السد

ماموریتی مهم برای مدافعان پرسپولیس برابر السد

خبرگزاری فوتبالی - مدافعان پرسپولیس در برابر السد قطر ماموریت مهمی را در دستور کار خود دارند.

به گزارش فوتبالی،  پرسپولیس در مقابل السد محکوم به کسب پیروزی است تا بتواند به مرحله یک چهارم پایانی صعود کند. این در حالی است که بغداد بونجاح، اکرم عفیف و الهیدوس که گلزنان برتر السد در بازی های مرحله گروهی بودند مثل همیشه خطرناک ظاهر شدند. با توجه به آمار خوب گلزنی این بازیکنان در خط حمله السد می تواند خط دفاعی پرسپولیس را در این بازی آزار دهد.

مهاجمان السد تا قبل از بازی برابر پرسپولیس با به ثمر رساندن 14 گل، خطرناک‌ترین خط حمله این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داده‌اند و حالا باید برابر یکی از قدرتمندترین مدافعان آسیا قرار بگیرند.

بغداد بونجاح در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به تنهایی 5گل برای السد به ثمر رسانده است تا به نوعی تاثیرگذاری خود در پیکان خط حمله این تیم به نوعی به رخ حریفان بکشاند. اکرم عفیف و الهیدوس هم هر یک سه گل برای السد به ثمر رساندند تا در کنار بونجاح گلزنان برتر این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا لقب بگیرند.

ژاوی برای پیروزی در این دیدار حساب ویژه ای روی مهره های هجومی خود یعنی بغداد بونجاح، عفیف و کاسورلا باز شکرده و باید دید که این چهار بازیکن برابر خط دفاعی خوب پرسپولیس چه عملکردی خواهند داشت.

با توجه به آمار خوب خط حمله السد مسوولیت مهمی بر عهده مدافعان پرسپولیس است. خط دفاعی قرمزها که عملکرد خوبی در مرحله گروهی داشتند باید حسابی مراقب بازیکنان فرصت طلب السد باشند. مدافعان پرسپولیس اگر بتوانند این چهار بازیکن خطرناک السد را مهار کنند و از عهده این مسوولیت مهم برآیند بدون شک می تواند کار را برای برتری در این دیدار راحت تر کنند.

7655