کعبی: توقع همه از فولاد بالا رفته اما قولی نمی‌دهیم

کعبی: توقع همه از فولاد بالا رفته اما قولی نمی‌دهیم

خبرگزاری فوتبالی- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: عملکرد خوب ما در فصل گذشته توقعات را بالا برده اما این باعث نمی شود که برای فصل جدید قولی دهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حسین کعبی در خصوص آغاز تمرینات فولاد خوزستان برای فصل آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: چند روزی است که تمرینات‌مان را به صورت صبح و بعد از ظهر و فشرده در تهران شروع کرده‌ایم. خدا را شکر وضعیت همه خوب است و در حال بدنسازی هستیم. امیدوارم بازیکنان جدیدی که به ما اضافه شدند و می شوند بتوانند به فولاد کمک کنند.

وی ادامه داد: بعد از اینکه فصل پیش نتایج خوبی گرفتیم می خواهیم امسال هم همین روند را ادامه بدهیم. امسال توقع از ما بالا رفته و تمام هدف‌مان این است که فوتبالی در شان نام فولاد ارائه بدهیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اینکه آیا بالا رفتن توقع از این تیم به فولادی ها کمک می کند یا خیر؟ گفت: به نظر من به ما کمک می‌کند. الان کل ارکان باشگاه و تیم می دانند که توقع از ما بالا رفته و این یعنی باید تلاش کنیم تا پیشرفت کنیم. می‌بینید که تمام تیم های مدعی شرایط خوبی دارند و ما هم همین وضعیت را داریم. درست است که توقع هواداران از ما بالا رفته اما باور کنید توقع خود بازیکنان و اعضای کادر فنی هم بالا رفته است. ما می‌خواهیم برای سربلندی فولاد بجنگیم اما واقعا هیچ قولی نمی‌توانیم بدهیم. فقط قول می‌دهیم که با تمام وجود تلاش کنیم.

کعبی درباره شرایط بدنی آیاندا پاتوسی تاکید کرد: وضعیت پاتوسی نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. او بازیکنی حرفه‌ای است که تمرینات جدی را انجام می‌دهد، البته قبول دارم که به خاطر کرونا و آن دورانی که در کشورش بود، کمی چاق شده بود اما الان وضعیت فرق می‌کند. او روز به روز بهتر می‌شود و به همان پاتوسی که همه از او انتظار دارند تبدیل خواهد شد.

وی درباره وضعیت عجیب بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران و گرانی بازیکنان تاکید کرد: در مورد مسائل مالی و اینچنینی مدیریت باشگاه و سرمربی باید صحبت کنند اما به نظرم بازیکنی که لیاقتش را دارد، حتی اگر ۲۰ میلیارد بگیرد مشکلی نیست. کسی که وضعیت خوبی دارد و می تواند یک تیم را نجات بدهد هیچ ایرادی ندارد که پول خوبی بگیرد. من اگر مدیرعامل یک باشگاهی باشم به بازیکنی که لیاقتش را دارد، پول خوب هم می‌دهم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که هدف و برنامه فولاد در فصل بعد چه چیزی است؟ گفت: برای ما فرقی ندارد که در لیگ بازی می‌کنیم یا لیگ قهرمانان آسیا چون می‌خواهیم در هر بازی که به زمین می‌رویم نتیجه بگیریم، مهمترین هدف ما نتیجه گیری خواهد بود.

کعبی درباره شرایط کاری با جواد نکونام اظهار داشت: شما می بینید هر کسی که سرمربی یک تیم می شود دنبال این است تا دوستان، رفقا و فامیل‌های خود را سر کار بیاورد اما جواد نکونام فقط دوست دارد با کسانی کار کند که سالم باشند. ما جواد را دوست داریم و به عنوان رفیق، من هر کاری می‌کنم تا نتیجه بگیرد. من دنبال منافع خودم نیستم و فقط می‌خواهم به جواد و فولاد کمک کنم.

وی ادامه داد: از ۲۰ سالگی جواد نکونام را می‌شناسم و با او رفیق هستم. روزی که ما از اهواز به تهران برای تیم ملی آمدیم جواد نکونام بود که به ما کمک کرد تا با شرایط آشنا شویم، به خاطر همین هر کاری از دستم بربیاید برای او انجام می‌دهم. نکونام برادر من است نه سرمربی من، پس به او کمک خواهم کرد. ما در کادرفنی با جان و دل کار می کنیم تا فولاد به چیزی که می خواهد برسد.

7474