حساسیت یحیی روی شجاع

حساسیت یحیی روی شجاع

خبرگزاری فوتبالی-  سرمربی پرسپولیس مخالف جدی ترانسفر مدافع تیمش است.

به گزارش فوتبالی، درخشش خیره کنده شجاع خلیل‌زاده با پیراهن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و فصل گذشته لیگ برتر ایران باعث شده که واسطه‌ها چند پیشنهاد از تیم‌های قطری و کویتی برای این بازیکن بیاورند. پیشنهاداتی که حتی مسئولان باشگاه پرسپولیس را هم وسوسه کرده تا برای درآمدزایی مدافع خود را ترانسفر کنند.

در این بین یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس شدیدا با فروش مدافع تیمش مخالفت کرده است.

او در صحبت با مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس که به اردوی این تیم در قطر اضافه شده است: تاکید کرده که به هیچ عنوان راضی به جدایی شجاع نیست و از این‌رو رسول پناه در اولین اقدام بعد از بازگشت پرسپولیس از قطر، قرار است شجاع را به باشگاه دعوت کرد تا با توافق مالی و اصلاح قراردادش برداشتن بند جدایی قرارداد مالی سال بعدش را قطعی کند.

مدافع باتجربه پرسپولیس قبل از اعزام این تیم به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و در روزهای شلوغ نقل و انتقالات در گفت و گو با یکی از رسانه ها اعلام کرده بود بنا به آنچه که بی توجهی باشگاه به قراردادش می‌داند، تهدید به جدایی از این تیم کرد.

خلیل زاده مدعی است باشگاه بدون توجه به موضوع درخواستش برای تمدید قرارداد بارها او را معطل کرده و پاسخی به این درخواست نداده و اکنون با استناد به بند مربوط به جدایی‌اش که در قرارداد آمده، گفته تنها تا پایان لیگ قهرمانان در این تیم حضور خواهد داشت.

در حال حاضر با توجه به تاکید یحیی گل محمدی به مدیران باشگاه مبنی بر حفظ شجاع خلیل زاده و عملکرد خوب مدافع میانی پرسپولیس که در تیم منتخب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت باید منتظر ماند و دید آیا این مدافع گلزن که اعلام کرده بود حاضر است قرارداد خود را شش ساله تمدید کند بعد از لیگ قهرمانان بر سر قرارداد مالی فصل بعد به توافق خواهد رسید یا خیر؟

7655