دین‌محمدی: مدیران استقلال باید برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات تلاش می‌کردند

دین‌محمدی: مدیران استقلال باید برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات تلاش می‌کردند

خبرگزاری فوتبالی- سیروس دین‌محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شکست شب گذشته آبی ها برابر پاختاکور با خبرنگار فوتبالی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، دین محمدی در ابتدا در خصوص شکست 2-1 استقلال در برابر پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پاختاکور تیم قوی و خوبی دارد. باید واقعیت را گفت آنها بهتر از استقلال بازی کردند و پیروز شدند.

وی افزود: بازیکنان استقلال زحمت خودشان را کشیدند و موقعیت های زیادی ایجاد کردند اما حریف از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد. متاسفانه داور یک پنالتی واضح و روشن را برای استقلال نگرفت.

دین محمدی در مورد عدم گلزنی شیخ دیاباته و مهدی قایدی در بازی دیشب گفت: بازی در لیگ قهرمانان آسیا با بازی در لیگ برتر فرق دارد. فشاری که در این بازی ها بر روی بازیکنان است تمرکز را از بازیکنان می گیرد. دیشب فشار زیادی روی قایدی و دیاباته بود و این موضوع روی ضربات آخر تاثیر گذار بود.

پیشکسوت استقلال در مورد سه فوروارده بازی کردن استقلال و تعویض زودهنگام ارسلان مطهری که در بازی برابر الاهلی نمایش خوبی داشت خاطرنشان کرد: به نظرم ارسلان داشت خوبی بازی می کرد. اگر قرار بود هافبک اضافه کنیم می شد یکی از هافبک ها را بیرون کشید، مثلا مسعود ریگی بیرون می رفت و رضاوند وارد بازی می شد تا مهاجمان استقلال بهتر تغذیه شوند.

دین محمدی در پاسخ به این سوال که «بسته بودن پنجره های نقل و انتقالات استقلال به این تیم ضربه زد یا خیر» گفت: استقلال بازیکن های خوبی دارد اما بسته بودن پنجره نقل و انتقالات توان استقلال را کم کرد. مدیران باشگاه باید برای پرداخت بدهی شفر و باز کردن پنجره نقل و انتقالات زودتر اقدام می کردند تا استقلال از بازیکنان جدیدش در این بازی ها استفاده کند. مدیران باشگاه باید شرایط باشگاه را سر و سامان بدهند.
96974