آرتا: از نرفتن به پرسپولیس پشیمان نیستم

آرتا: از نرفتن به پرسپولیس پشیمان نیستم

خبرگزاری فوتبالی- علیرضا آرتا مدافع جدید تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: انتخاب خوبی برای آینده‌ام انجام دادم و از موفقیت در گل‌گهر اطمینان دارم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علیرضا آرتا که فصل گذشته با پیراهن مس کرمان در بازی‌های لیگ دسته اول به میدان رفت، درباره پیوستن به گل‌گهر گفت: من چند پیشنهاد داشتم، ولی پس از مشورت با مدیر برنامه‌هایم در نهایت تصمیم به حضور در گل‌گهر گرفتم تا با بزرگ‌ترین مربی ایران کار کنم. از این انتخاب هم راضی و خوشحالم و مطمئنم که در گل‌گهر موفق خواهم شد.

وی درباره بحث پیشنهاد پرسپولیس و اینکه آیا از نرفتن به این تیم پشیمان نیست، تأکید کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و از این تیم پیشنهاد داشتم، ولی به‌هرحال برخی مسائل باعث شد که به این تیم نروم. از این اتفاق هم پشیمان نیستم، چون قسمت این بود که راهی گل‌گهر شوم. من از تراکتور هم پیشنهاد داشتم، ولی در نهایت گل‌گهر را انتخاب کردم.

آرتا در مورد وضعیت فنی گل‌گهر خاطرنشان کرد: شرایط تیمی ما خوب است، گل‌گهر بازیکنان خوبی دارد و امکانات خوبی هم در اختیار ما قرار گرفته است. امیدوارم در فصل جدید با این بازیکنان و مربی بزرگی مثل قلعه‌نویی نتایج خوبی بگیریم.

7474