زننده گل برتری اینتر: برای برنده شدن همه کار می‌کنیم

زننده گل برتری اینتر: برای برنده شدن همه کار می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی – مدافع هافبک تیم اینتر بابت برد مقابل فیورنتینا خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم اینتر اولین بازی خود در سری آ را انجام داد و توانست در حالی که از حریف خود فیورنتیا، ۳-۲ عقب بود، ۲ گل بزند و بازی را ۴-۳ به سود خود خاتمه دهد. گل چهارم اینتر را در این دیدار، دنیلو دی آمبروزیو به ثمر رساند.

دی‌آمبروزیو پس از پایان بازی به DAZN گفت: بردن همیشه مهم است. طبیعتا ما همه کار می‌کنیم تا بدون دیدن آسیب زیاد برنده شویم اما این بازی برای ما بد شروع شد. به خوبی توانستیم بازی را سمت خودمان برگردانیم و ثابت کردیم که می‌خواهیم برای کسب هر امتیاز بجنگیم. بازیکنانی که از نیمکت به جمع ما اضافه شدند کیفیت لازم را نشان دادند. پیروزی را کسب کردیم زیرا می‌خواستیم به هر نحوی شده برنده باشیم.

در واقع حضور بازیکنان تعویضی نرآتزوری شامل اشرف حکیمی، آرتورو ویدال، الکسیس سانچز و راجا ناینگولان باعث شد تا اینتر بتواند برنده بازی شود.

دی آمبروزیو در ادامه گفت: هر زمان که پای به زمین مسابقه می‌گذاریم باید ۱۰۰ درصد توان‌مان را خرج کنیم و خوشحالم که خودم را برای تیم فدا می‌کنم. شغل اصلی من جلوگیری از گلزنی حریف است اما اگر بتوانم گل هم به ثمر برسانم یک کار خوب انجام داده‌ام. فضل گذشته به فینال لیگ اروپا رسیدیم و تنها یک امتیاز از یوونتوس عقب بودیم. بنابراین هدف ما این است که امسال بهتر شویم.

1101