سیمئونه: سوارز را قبل از پیوستن به بارسلونا می‌خواستیم

سیمئونه: سوارز را قبل از پیوستن به بارسلونا می‌خواستیم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم اتلتیکو مادرید پیش از دیدار مقابل گرانادا اعلام کرد سوارز به آن‌ها قدرت جدیدی تزریق می‌کند.

به گزارش فوتبالی، سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل گرانادا به خبرنگاران گفت: مطمئن هستم، ورود سوارز به این معناست که به عنوان یک باشگاه و تیم به رشد کردن ادامه می‌دهیم. او به ما قدرت هجومی تزریق می‌کند. باید امیدوار باشیم که او می‌تواند به رکوردشکنی‌هایش که در بارسلونا جریان داشت اینجا هم ادامه دهد. با او پیشتر صحبت کرده‌ بودیم. قبل از اینکه به بارسلونا برود. او مسیر متفاوتی انتخاب کرد و ۶ سال موفق را داشت. شور و اشتیاق زیادی داریم که می‌خواهیم او را به سرعت بابت کاری که از او انتظار داریم، یعنی گلزنی با خودمان هماهنگ کنیم.

سیمئونه در ادامه گفت: سوارز بازیکنی بزرگ است که قدرتش، جرکات در محوطه جریمه است. وقتی قرار است با جدایی موراتا رو به رو شویم، بهترین کار این است که بتوانیم کسی را پیدا کنیم که گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. زمانی که یک فالکائوی خوب، یک دیگو کاستای خوب و یک آنتوان گریزمان خوب داشتیم به جنگندگی برای موفقیت نزدیک بودیم. باید امیدوار باشیم که در کنار کاستا، فلیکس، کاراسکو و دیگر بازیکنان بتوانیم بهتر از فصل قبل کار کینم.

سرمربی تیم اتلتیکو مادرید در ادامه افزود: از لحظه‌ای که با سوارز صحبت کردیم او قانع شد که اتلتیکو بهترین جا برای او است که نشان دهد هنوز هم بازیکن مهمی است. او نیازهای باشگاه را رفع می‌کند. او به خوبی و با شور و اشتیاق زیادی تمرین می‌کند و قطعا در ترکیب جای خواهد داشت. باید ببنیم می‌تواند از ابتدا وارد زمین شود یا در نیمه دوم او را به زمین بفرستیم.

1101