سرمربی لاتزیو: بابت برد در چنین بازی سختی شگفت‌زده نشده‌ام

سرمربی لاتزیو: بابت برد در چنین بازی سختی شگفت‌زده نشده‌ام

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم لاتزیو پس از برد ۳-۰ شاگردانش مقابل کالیاری به بیان حرف‌هایش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، سیمونه اینزاگی پس از برد شاگردانش به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم مشکل لاتزیو پس از دوران قرنطینه این بود که بازیکنان کافی برای پوشش دادن بازی‌ها که هر چند روز یک بار برگزار می‌شد نداشتیم. هنوز هم مصدومانی داریم اما حداقل حالا دست‌ بازتری دارم. خوشحالم که هر روز این بازیکنان را تمرین می‌دهم. آن‌ها لباس‌ و تیمی که در آن کار می‌کنند را دوست دارند و این حرفه‌ای‌گریشان را نشان می‌دهد. بابت چنین بردی در یک بازی سخت شگفت زده نشده‌ام.

یانزاگی در ادامه افزود: هر کدام از ما مسیر خودمان را داریم. فکر می‌کنم هر دو نفرمان چنان شور و اشتیاقی داریم که به بازیکنان تزریق می‌شود و آن‌هامی‌توانند بفهمند تا چه اندازه به کارمان علاقه داریم. برای پدر و مادرمان سخت بود تا انتخاب کنند کدام بازی را تماشا کنند. به عنوان بازیکن، من ۱۰۰گل زدم و پیپیو ۳۰۰ گل. بنابراین آمار خودش صحبت می‌کند. حالا پیپو در باشگاهی حضور دارد که بازیکنان مورد نیازش را به او می‌دهد. او بتونتو را به سری آ رسانده و فکر می‌کنم او برای سال‌های زیادی آنجا خواهد بود.

سرمربی لاتزیو در پایاین گفت: هنوز تصمیم برای تمدید قرارداد نگرفته‌ام زیرا رئيس دوران شلوغی را می‌گذراند. در زمان مناسب در این رابطه صحبت می‌کنیم.

1101