والورده پس از گلزنی مقابل رئال بتیس: مهم نیست چه کسی گل می‌زند

والورده پس از گلزنی مقابل رئال بتیس: مهم نیست چه کسی گل می‌زند

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید با نتیجه 3 بر 2 رئال بتیس را شکست داد و اولین پیروزی خود در لالیگای 2020/21 را بدست آورد. فدریکو والورده در این بازی اولین گل رئال مادرید را به ثمر رساند. او معتقد است که رئال مادرید همیشه به دنبال پیروزی است و مهم نیست چه کسی گل می‌زند بلکه مهم بردن و کسب 3 امیتاز است.

به گزارش فوتبالی، فدریکو والورده در نیمه اول بازی رئال مادرید مقابل بتیس، گل اول را روی سانتر کریم بنزما به ثمر رساند. او پس از بازی گفت:" رئال مادرید همیشه به دنبال پیروزی می‌رود. نیمه اول را واقعا خوب شروع کردیم ، اما بعد ما را به عقب بردند، آنها بازیکنان با کیفیتی دارند که به آنها کمک کردند شرایط را برگردانند. مربی در بین دو نیمه ما را به مسیر اصلی برگرداند. بازی در رئال مادرید همیشه به معنای پیروزی است و اگر همه چیز طبق روالمان پیش نرود ، عصبانی می شویم. ما امروز موفق به پیروزی شدیم و این یک انگیزه عالی است."

وی در ادامه گفت:" سخت بود که پس از قرنطینه دوباره به اوج خود برگردم و شما همواره باید از خودتان سوال کنید و باید از فرصت های خود استفاده کنید و امروز من این کار را کردم. مهم نیست چه کسی گل می‌زند، مهمترین چیز پیروزی است."

1470