زیدان: نیازی به خرید بازیکن ندارم؛ به بازیکنانم افتخار می کنم

زیدان: نیازی به خرید بازیکن ندارم؛ به بازیکنانم افتخار می کنم

خبرگزاری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید با پیروزی مقابل بتیس به رکورد صد گل در لالیگا دست پیدا کرد. او دومین مربی تاریخ رئال است که به این رکورد می رسد. نفر قبلی مونیوز با 257 برد بود.

به گزارش فوتبالی، زیدان در مورد اولین برد فصل رئال مادرید بیان کرد:"از توانایی های خود خبر داشتیم و می دانستیم که می توانیم بهتر شویم. پانزده دقیقه شروع بازی خوب بود. بعد از گلزنی کمی عقب کشیدیم. سعی می کنیم به تدریج در جریان بازیها و بازی به بازی بهتر شویم. خیلی سریع دو گل خوردیم. در نیمه دوم بهتر شدیم و تا آخرین لحظه برای پیروزی فشار آوردیم. شرایط روحی برای برگرداندن نتیجه مهم است. وقتی از حریف عقب می افتی، به سختی می توانی حس و حال را عوض کنی. موقعیت های زیادی داشتیم. قبل از بازی می گفتند که مشکل گلزنی داریم اما سه گل زدیم و می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم. به بازیکنانم افتخار می کنم."

وی در مورد اعتراض بتیسی ها به تصمیم های داور هم صحبت کرد:" داور همه این صحنه ها را مورد بررسی قرار داد. او تصمیم نهایی را می گیرد. هرگز وارد بحث داوری ها نمی شوم و امروز هم همین طور خواهد بود. در ورزشگاه مشکلی بازی داشتیم و مقابل حریفی بازی می کردیم که هر دو بازی اولش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. اذیت شدیم اما از تلاش خود راضی هستیم."

زیزو در مورد نقش تیبو کورتوا دروازه بان تیمش گفت:"نقش او تعیین کننده بود. می دانیم که چه کارهایی از دستش بر می آید. کار با توپش را هم دوست دارم و از کارش راضی هستم."

سرمربی رئال مادرید از سویی تمایلش به خرید بازیکن را هم تکذیب کرد:" قبلا در موردش صحبت کردم. از ترکیبی که دارم، راضی هستم. خرید دیگری نمی خواهم و سعی می کنم که فصل خوبی داشته باشیم."

4125