کارشناس داوری: هند پنالتی مدافع بتیس مقابل رئال مادرید به درستی گرفته شد

کارشناس داوری: هند پنالتی مدافع بتیس مقابل رئال مادرید به درستی گرفته شد

خبرگزاری فوتبالی - داوری بازی رئال مادرید و رئال بتیس در هفته سوم لالیگا با جنجال های زیادی همراه شد. رئال مادرید با نتیجه سه بر دو برنده شد که دی بورخوس بنگوئچا داور بازی سه بار به داور ویدیویی مراجعه کرد تا تصمیم های خود را تصحیح کند.

به گزارش فوتبالی، اولین تصمیم بحث برانگیز بازی مربوط به دقیقه 48 و شروع نیمه دوم بود که امرسون با گل به خودی دروازه بتیس را باز کرد تا بازی با نتیجه دو بر دو مساوی شود. داور این صحنه را بررسی کرد چرا که ممکن بود بنزما در آفساید باشد. در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که مهاجم رئال مادرید در آفساید نبوده چرا که الکس مورنو بازیکن بتیس در لحظه سانتر کارواخال با زانوی خود، آفساید را پر کرده بود.

در دقیقه 68 دومین صحنه جنجالی بازی رخ داد. بنزما پاسی عمقی را برای یوویچ فرستاد. مهاجم صرب با دروازه بان حریف تک به تک شده بود اما امرسون از پشت او را شارژ کرد. پس از بررسی صحنه، دی بورخوس اعلام کرد که بازیکن برزیلی مرتکب خطا شده است. ایتورالده گونزالس کارشناس داوری آس گفت که اعلام خطا و اخراج امرسون تصمیم درستی بوده است. راموس ضربه کاشته مستقیم را زد که توپ به اوت رفت.

سومین و مهمترین صحنه جنجالی بازی در دقیقه 80 بود. مایورال در جنگ بر سر توپ با بارترا حاضر شد. مدافع بتیس روی زمین افتاد و توپ را با دست زد. دی بورخوس پس از بررسی دوباره صحنه اعلام پنالتی کرد تا راموس گل پیروزی رئال را به ثمر برساند. ایتورالده گونزالس در این باره گفت:"هند بود و به درستی پنالتی گرفته شد."

4125