بارسلونا به دنبال خرید مهاجم لیگ دسته دو اسپانیا برای جانشینی سوارز

بارسلونا به دنبال خرید مهاجم لیگ دسته دو اسپانیا برای جانشینی سوارز

خبرگزاری فوتبالی - پس از جدایی لوئیز سوارز، بارسلونا نداشتن یک مهاجم ذاتی را حس می کند. گزینه اول کاتالان ها، لوتارو مارتینز بود اما غیبت بالایش باعث شد تا انتقالش در این تابستان غیرممکن باشد. کومان از مدیران بارسا خواست تا دیپای مهاجم هلندی لیون را بخرند اما مدیران بارسا حس می کنند که مهاجم لیون گزینه مناسبی برایشان نیست. حالا مدیران بارسلونا یک گزینه جدید را زیر نظر گرفته اند: کریستین استوانی.

به گزارش فوتبالی، اوکی دیاریو گزارش داده است که بارسلونا در نظر دارد که مهاجم اروگوئه ای ژیرونا را به عنوان گزینه ای ارزان قیمت به خدمت بگیرد. این بازیکن 34 ساله در حال حاضر در لیگ دسته دو اسپانیا توپ می زند اما سالهاست که مورد توجه بارسلونا قرار دارد.

استوانی هموطن لوئیز سوارز است که سالها در تیم های مختلف فوتبال اسپانیا نظیر آلباسته، لوانته و راسینگ سانتاندر بازی کرده و تجربه حضور در لیگ انگلیس با میدلزبورو یا لیگ ایتالیا با رجینا را هم دارد. استوانی که 50 بازی ملی داشته سه سال است که در ژیرونا توپ می زند که فصل گذشته با 29 گل در 36 بازی در لیگ دسته دو اسپانیا عملکرد خوبی از خود ارائه داد و حالا بارسلونا به جذب وی به عنوان جانشین سوارز فکر می کند.

4125