اعلام ترکیب رئال مادرید و بتیس؛ سیستم غیرمنتظره زیدان

اعلام ترکیب رئال مادرید و بتیس؛ سیستم غیرمنتظره زیدان

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید برای بازی مقابل رئال بتیس در هفته سوم لالیگا اعلام شد. رئال مادرید که در بازی قبلی به تساوی بدون گل در زمین سوسیه داد رضایت داد فقط برد می خواهد و به همین خاطر با دو مهاجم در بازی حاضر شده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در بازی قبلی با سیستم 1-3-2-4 بازی کرد اما در این بازی به نظر می رسد که به سراغ سیستم 2-4-4 رفته است. مارتین اودگارد چهره تازه وارد نروژی همچنان فیکس است در حالی که یوویچ که در بازی قبلی 90 دقیقه روی نیمکت نشست در ترکیب قرار گرفته تا رئال با زوج مهاجم صرب و بنزما بازی کند و تلاش کند تا به نوعی مشکل گلزنی خود را به دست فراموشی بسپرد. ترکیب رئال مادرید مقابل بتیس بدین شرح است : کورتوا، کارواخال، واران، راموس، مندی، کاسمیرو، والورده، کروس، اودگارد، یوویچ و بنزما. 

از سویی رئال بتیس که با هدایت مانوئل پلگرینی شیلیایی فصل را با دو پیروزی درخشان شروع کرده و به شدت روی فرم است با این ترکیب وارد زمین شده است: روبلس، امرسون، ماندی، بارترا، الکس مورنو، ویلیام، گویدو رودریگز، خواکین، فکیر، کانالس و سانابریا.

پلگرینی که تجربه سرمربیگری در رئال مادرید را هم دارد در بازگشت به لالیگا عملکرد خوبی داشته و می خواهد سد راه مدافع عنوان قهرمانی شود.

4125