بارسلونا از جذب مهاجم آرژانتینی دست کشیده است؟

بارسلونا از جذب مهاجم آرژانتینی دست کشیده است؟

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که بارسلونا هنوز هم به دنبال جذب لوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر است و از تلاش برای خرید او دست نکشیده است. سوارز به تازگی نیوکمپ را ترک کرده است و سران بارسلونا به دنبال جذب یک جایگزین برای او هستند.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، حاضر نیست که از تصمیمش نسبت به جذب لوتارو مارتینز منصرف شود زیرا بارسلونا تنها یک پیشنهاد 15 میلیون یورویی به اینتر داده است و این مبلغ قابل افزایش است. بارسلونا مدت‌هاست که نگاه خود را به مارتینز معطوف کرده است و گمانه زنی ها پس از انتقال لوئیس سوارز به اتلتیکو مادرید دوباره افزایش یافته است.

سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی گفت:" من هیچ چیز را رد نمی کنم اما ، همانطور که گفته‌ام، روی بازیکنانی که در اختیار دارم متمرکز هستم. بارسلونا باید همیشه آماده باشد تا تیم خود را تقویت کند."

توتو اسپورت و مارکا گفته‌اند كه بارسلونا احتمالا پیشنهاد 15 میلیون یورویی خود را برای جذب لوتارو مارتینز افزایش خواهد داد و از طرفی گزینه‌ی خرید ممفیس دیپای را هم در نظر دارد. لوتارو مارتینز به تازگی تصویری از خود را درحالی که پیراهن سوم جدید اینتر را پوشیده است ، با عنوان ، "پیراهن جدید ، فصل جدید، منتشر کرد و نوشت: "فورزا اینتر."

1470