تمجید ویژه سوارز از هواداران اتلتیکو مادرید

تمجید ویژه سوارز از هواداران اتلتیکو مادرید

خبرگزاری فوتبالی - لوئیس سوارز از پیوستن به اتلتیکو مادرید ابراز خرسندی کرد. ملی پوش اروگوئه‌ای قراردادی دو ساله با اتلتیکو مادرید بسته است و می تواند اولین بازی خود را مقابل گرانادا انجام دهد. خروج سوارز از نیوکمپ توسط لیونل مسی مورد انتقاد قرار گرفته است ، با این حال ، سوارز معتقد است که در مادرید به دنبال چالش جدیدی است.

به گزارش فوتبالی، سوارز در مصاحبه‌ای با مارکا گفت:" پیوستن به یک تیم بزرگ اسپانیایی انگیزه‌ی من برای انتقال بود و اتلتیکو یک تیم بزرگ اسپانیایی است. اتلتیکو مادرید یک باشگاه عالی با بازیکنانی عالی است که همیشه برای رسیدن به رده های بالا می جنگند. هواداران انگیزه زیادی برای تیم ایجاد می کنند ، آنها به شما این حس را می‌دهند که می خواهند آنجا باشید، این یک انگیزه مضاعف است. مشخص است که این قضیه، انگیزه‌ی تیم را برای رقابت فراهم می کند و شدت این انگیزه بیشتر از صحبت کردن با سرمربی یا بازیکنان اتلتیکوست."

سوارز همچنین تأیید کرد که با آنتوان گریزمان ، هم تیمی خود در بارسلونا که سابقه‌ی حضور در اتلتیکو مادرید را داشته در مورد انتقال خود به روخی بلانکو صحبت کرده و ملی پوش فرانسوی از انتقال او به اتلتیکو حمایت کرده است.

1470