هادی مهدوی کیا: حامد لک یکی از دلایل صعود پرسپولیس بود

هادی مهدوی کیا: حامد لک یکی از دلایل صعود پرسپولیس بود

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: در فوتبال روز دنیا تیمی که کمتر گل می خورد می تواند شرایط را در ادامه به نفع خود تغییر دهد.

هادی مهدوی کیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فوتبالی درباره بازی تیم های پرسپولیس و السد قطر در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: روند بازی های تیم پرسپولیس در بازی های گذشته امیدوار کننده بود و با ارائه بازی مالکانه ای که در این چند بازی داشت، امیدوارم با تکرار آن تیم خوب السد را از پیش رو بردارد و به مرحله یک چهارم پایانی صعود کند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: السد تیم شناخته شده ای است و با مربی بادانشی مثل ژاوی که در اختیار دارد فوتبال خوبی بازی می کند، این تیم در چند سال گذشته چندین بار با پرسپولیس و سایر تیم های ایرانی بازی کرده است و بازیکنان باکیفیتی در خطوط مختلف در اختیار دارد اما امیدوارم با شرایط حال حاضر پرسپولیس، مالکیت توپ، دفاع خوب تیمی و پرسی که انجام می دهند برنده این بازی پرسپولیس باشد.

مهدوی کیا در مورد دلایل موفقیت پرسپولیس در دور گروهی مسابقات گفت: با وجود اینکه تیم تغییراتی نسبت به گذشته داشت و علیرغم انتقاداتی که انجام می شد اما برخی بازیکنان به تازگی به جمع این تیم اضافه شدند اما هماهنگی آنان واقعا مثال زدنی و خوب است و جای تقدیر دارد. پرسپولیس هم در حمله و هم در دفاع سازماندهی شده بازی می‌کند و این موضوع مهم‌ترین عامل موفقیت و صعود پرسپولیس از گروه بود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه با اشاره به عملکرد خوب سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی این تیم می گوید: سیامک در سمت راست دفاعی بازی های خوبی ارائه کرده است و به خاطر خاصیت هجومی که دارد در حمله و دفاع خوب ظاهر شده و سرحال نشان داده است، سیامک باید شرایط خوب بدنی خود را برای بازی برابر السد حفظ کرده تا بتواند بازی های خوب خود را مقابل این تیم تکمیل کند.

مهدوی کیا با تمجید از عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس گفت: خریدهای جدید یحیی خیلی خوب در ترکیب پرسپولیس جای گرفتند، مخصوصا حامد لک که با سیوهای عالی که انجام داد یکی از دلایل صعود پرسپولیس از این گروه بود.

7655