اکبرپور: وقتی دیاباته، قایدی و مطهری در زمین هستند بازیکنان حریف می‌‎ترسند

اکبرپور: وقتی دیاباته، قایدی و مطهری در زمین هستند بازیکنان حریف می‌‎ترسند

خبرگزاری فوتبالی- علیرضا اکبرپور مهاجم سال های نه چندان دور استقلال در مورد بازی حساس امشب استقلال و پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

 به گزارش فوتبالی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی حساس امشب استقلال اظهار داشت: همیشه بازی در مرحله حذفی و تک بازی سخت است. پاختاکور تیم خوبی است و استقلال باید با تمرکز زیادی برابر این تیم به میدان برود.

او تصریح کرد: استقلال در بازی برابر الاهلی عربستان عالی بود اما پاختاکور تیمی است که قدرتی بازی می کند. بازی با تیم های قدرتی برای تیم ایرانی کمی سخت است و اگر استقلال غفلت کند ممکن است ضد حمله بخورد.

اکبرپور در پاسخ به این پرسش که «عملکرد مجید نامجو مطلق در بازی برابر الشرطه و الاهلی چطور بود» گفت: نامجومطلق بازیکن بزرگی بوده است و در بازی با الشرطه نشان داد توانایی بالایی در مربیگری دارد، او پیروز نیمه مربیان بود و  استقلال در نیمه دوم به بازی برگشت. در بازی با الاهلی استقلال خیلی متفاوت بازی کرد و نتیجه به دست آماده نشان داد می شود به نامجومطلق اعتماد کرد. البته فکر می کنم نامچو مطلق در صورت ماندن در استقلال باید دستیاران بهتری برای خودش انتخاب کند. با توجه به لغو حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران من خودم دوست دارم به نامجو مطلق در فصل پیش رو فرصت داده شود.

مهاجم اسبق استقلال در مورد عملکرد مهاجمان استقلال در بازی با الاهلی و اینکه آیا نامجومطلق در بازی امشب دوباره  باید از سه عنصر تهاجمی خود به صورت همزمان استفاده کند یا خیر گفت: مهدی قایدی، ارسلان مطهری و شیخ دیاباته بازیکنان خیلی خوبی هستند و این را ثابت کرده اند. وقتی یک تیم چنین دارایی ارزشمندی دارد باید از آن استفاده کند. وقتی این سه بازیکن به صورت همزمان در زمین هستند حریف استرس می گیرد و بازیکنان حریف دچار ترس می شوند.  

وی در پایان تصریح کرد: شاید یک مربی نظرش این باشد که در نیمه اول بخواهد بازی را کنترل کند و در نیمه دوم 3 فوروارده بازی کند اما من خودم دوست دارم به عنوان یک مربی با نتیجه 4-2 پیروز شوم تا نتیجه 1-0 پس وقتی سه مهاجم مثل دیاباته، قایدی و مطهری دارم از ابتدا با سه مهاجم وارد زمین می شدم.
9697