کومان؛ من در ماجرای جدایی سوارز شخصیت بد شده‌ام

کومان؛ من در ماجرای جدایی سوارز شخصیت بد شده‌ام

خبرگزاری فوتبالی – رونالد کومان در جدیدترین گفت و گوی خود حرف‌های جالبی بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی، کومان در کنفرانس خبری پیش از دیدار فرداشب مقابل ویارئال به خبرنگاران گفته: به نظر می‌رسد به دلیل تماسی که با سوارز داشتم من شخصیت بد ماجرا شده‌ام، اگر چه که من به او به عنوان یک بازیکن و انسان احترام گذاشته‌ام. به او گفتم اگر می‌خواهد بماند سخت است که بتواند بازی کند اما اگر بماند جزئی از تیم است. قبل از اینکه بخواهم با بارسلونا قرارداد امضا کنم، باشگاه تصمیماتی گرفته بود که من از آن‌ها حمایت کردم. همه چیز تنها به من بستگی نداشت. طبیعی است وقتی یکی از دوستان مسی جدا شود او ناراحت می‌شود. لئو یک الگو برای هر کس در تمرینات و مسابقه است و حتی یک بار هم مشاهده نکرده‌ام که برای فصل  جدید اماده نباشد. او تعهد زیادی نشان داده و در این بابت شکی ندارم.

کومان در ادامه گفت: همیشه  به دنبال بازیکنانی برای تقویت تیم هستیم و این مسئله شامل بازیکنانی می‌شود که به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند به ما بپیوندند. من هم این مسئله را قبول کرده‌ام. ما بازیکنان باکیفیتی در خط حمله داریم. درباره ریگی پویگ باید بگویم که در پست او رقابت شدیدی وجود دارد. این مسئله صحت ندارد که او در برنامه‌های من نیست زیرا او در لیست تیم برای بازی فردا وجود دارد و ربطی به شماره پیراهنش ندارد.

سرمربی بارسلونا در پایان افزود: فاتی یک استعداد فوق‌العاده است و بازیکنان کمی در سطح او وجود دارند. او جوان است و باید چیزهای زیادی یاد بگیرد اما حضور او در اولین بازی ملی اش ارزش او را نشان می‌دهد. او بازیکن برای آینده است. کوتینیو؟ او می‌تواند به عنوان یک بازیکن شماره ۱۰ یا در پست وینگر بازی کند. او بازیکنی است که می‌تواند در زمینه کارهای دفاعی به تیم کمک کند. او را دوست دارم و امیدوارم امسال در بارسلونا موفق باشد.

1101