سوال روز؛ چرا خامس زیر نظر آنچلوتی موفق است اما زیر نظر زیدان خیر؟

سوال روز؛ چرا خامس زیر نظر آنچلوتی موفق است اما زیر نظر زیدان خیر؟

خبرگزاری فوتبالی – رسانه مارکا در گزارشی کوتاه بررسی کرده چرا خامس زیر نظر زیدان خوب کار نمی‌کند اما آنچلوتی مشتاق کار با اوست.

به گزارش فوتبالی، خامس رودریگز در جام جهانی ۲۰۱۴ در لباس کلمبیا درخشید و چهره شد تا رئالی‌ها اقدام به خرید و کنند. خامس از آن روز مهره مورد علاقه آنچلوتی لقب گرفت زیرا تنها با حضور او می‌توانست در زمین خوب بازی کند. چه در رئال مادرید و چه در بایرن مونیخ و چه حالا که به تیم اورتون پیوسته تا زیر نظر آنچلوتی در لیگ برتر بازی کند.

مهم‌ترین نکته‌ای که خامس را از درخشش در رئال دور کرد عدم وجود رابطه صمیمانه زیدان و خامس بود اما واقعا چه چیزی باعث شده تا رودریگز زیر نظر آنچلوتی بهتر از زیدان باشد؟

باور
آنچلوتی کاملا به خامس باور دارد اما زیدان هیچ‌گاه نتوانسته آن اعتقاد را به رودریگز داشته باشد. این یکی از مهم‌ترین دلالیل درخشش خامس زیر نظر کارلتو است.

پست
زیدان همیشه از خامس در پست وینگر استفاده می‌کرد اما آنچلوتی رودریگز را در زمین آزاد می‌گذارد و هیچ وظیفه دفاعی به او نمی‌دهد.

حمایت
کارلتو همیشه حامی خامس بوده اما زیدان علاوه بر اینکه به خامس میدان نمی‌داد، هیچ‌گاه هم به تمجید از او نپرداخت.

افول در رئال
افول رودریگز جوری بود که در رئال مادرید اغلب تنها در لالیگا بازی می‌کرد نه لیگ قهرمانان. او حتی در لیست رئال برای فینال لیگ ۲۰۱۷ هم حضور نداشت. این عدم اطمینان در رئال مادرید بیشتر اوقات وجود داشته است.

عطش برای همکاری
خامس برای سومین بار با آنچلوتی همکاری می‌کند. کارلتو همیشه علاقه داشته تا او را جذب کند و حتی سال گذشته هم ممکن بود این بازیکن را برای ناپولی جذب کند اما زیدان همیشه به دنبال راهی برای خلاصی از شر او بوده است.

1101