عصبانیت مدیر لیون از پیشنهاد پایین آرسنال برای عوار

عصبانیت مدیر لیون از پیشنهاد پایین آرسنال برای عوار


خبرگزاری فوتبالی - ژان میشل آئولاس از پیشنهاد ابتدایی ۳۵ میلیون یورویی آرسنال برای جذب حسام عوار عصبانی شده و معتقد است این رقم بسیار پایین است.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از خبرگزاری‌ها روز جمعه اعلام کردند که آرسنال پیشنهاد رسمی خود برای جذب حسام عوار را ارائه کرده و در آستانه جذب این بازیکن فرانسوی است. با این حال پیشنهاد اولیه توپچی‌ها رد شده و عوار در ترکیب لیون برای دیدار با لورین در لیگ فرانسه که یکشنبه عصر برگزار خواهد شد قرار گرفت. آئولاس در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که رقم پیشنهادی آرسنال با مبلغ ۶۰ میلیون یورویی مدنظر این باشگاه برای فروش این بازیکن ۲۲ ساله فاصله زیادی دارد. او در صفحه توییتر خود نوشت: " جدای‌هایی کمی در پیش است. پیشنهاد آرسنال برای حسام با ارزش او فاصله زیادی دارد. ما روی بازی خوب او برابر لورین و حضور لیون در لیگ قهرمانان فصل آینده حساب می‌کنیم. "

منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و چلسی نیز در ماه‌های اخیر به عوار لینک شده‌اند چرا که او نقش مهمی در صعود لیون به نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته داشت.

این بازیکن در سال ۲۰۱۷ به تیم اصلی لیون راه پیدا کرد و در طول این مدت ۱۳۹ بازی با پیراهن این تیم انجام داده، ۲۴ گل زده و ۲۷ پاس گل نیز ارسال کرده است. 

۱۸۱۱