پیش‌بازی پرسپولیس-السد/ نبرد ستاره با ستاره‌ها

پیش‌بازی پرسپولیس-السد/ نبرد ستاره با ستاره‌ها

خبرگزاری فوتبالی- پرسپولیس برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید از سد یک حریف آشنا عبور کند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و السد طی چند فصل گذشته بارها با هم در لیگ قهرمانان بازی کردند و دو طرف کاملا از یکدیگر شناخت دارند.ژاوی از پرسپولیس به عنوان بهترین تیم ایران یاد کرده و به شاگردانش گفته که باید در این دیدار، پرشور ظاهر شوند چرا که بازی با پرسپولیس حکم فینال را برایشان دارد.

جدال ستاره با ستاره‌ها: سرمربی پرسپولیس به نکته جالبی درباره این بازی اشاره کرده است. یحیی گفته السد ستاره‌های زیادی دارد اما پرسپولیس فقط یک ستاره دارد که آن هم تیم پرسپولیس است . یحیی این نکته را هم اضافه کرد که تیمش برای بردن السد، باید نهایت تمرکز را داشته باشد.

تیمی پر از ستاره: گل‌محمدی راست می‌گوید که السد تیم پرستاره‌ای است. جدا از ژاوی افسانه‌ای که هدایت تیم قطری را به عهده دارد، سرشناس‌ترین ستاره فعلی السد، سانتی کازولا است که سابقه بازی در تیمهای بزرگ اروپای را دارد و حالا به حاشیه خلیج فارس آمده تا در السد بازی کند. بغداد بونجاح و اکرم عفیف هم که نیازی به معرفی ندارند.  خط حمله السد واقعا ترسناک است و آمار گلهای این تیم هم به خوبی این موضوع را ثابت می‌کند. شاگردان ژاوی 14 گل در مرحله گروهی به ثمر رسانده‌اند تا صاحب قویترین خط حمله لیگ قهرمانان باشند.

تیم شوتزن: السد با ۸۴ شوت، شوتزن ترین تیم لیگ قهرمانان است. بغداد بونجاح هم با ۱۸ شوت، شوتزن ترین بازیکن مسابقات است.

نتیجه بازی قبلی: پرسپولیس در یک بازی کم نقص موفق شد با نتیجه 0-4 شارجه را شکست دهد و السد در روزی که به تعدادی از بازیکنان اصلی‌اش استراحت داده بود، 1-2 به سپاهان باخت.

 

1984