شجاعی: نتوانسته‌ایم قرارداد‌ بازیکنان جدید نفت را رسمی کنیم

شجاعی: نتوانسته‌ایم قرارداد‌ بازیکنان جدید نفت را رسمی کنیم

خبرگزاری فوتبالی- سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به مشکلاتی که در سیستم ساختاری و مالکیتی باشگاه وجود داشت نتوانسته‌ایم این قرارداد‌ها را رسمی کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، ابوذر شجاعی در مورد آخرین وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما تمرینات را از فردا (یکشنبه) در تهران آغاز می‌کنیم. از طرفی با برخی بازیکنان مذاکراتی صورت گرفت. در این بین با هر بازیکنی مذاکره شده توافق حاصل شده است ولی با توجه به مشکلاتی که در سیستم ساختاری و مالکیتی باشگاه وجود داشت نتوانسته ایم این قرارداد‌ها را رسمی کنیم. با قول‌هایی که داده شده امیدواریم این مشکلات حل شود.

وی با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه داد: بعد از نقطه نظر مثبت وزارت نفت حالا به فکر پنجره بسته نقل و انتقالات هستیم چرا که کار ما را برای ثبت قرارداد‌ها سخت کرده است. در بحث پرداخت بدهی‌ها در تلاش هستیم با تامین نقدینگی با دوستانی که پیش‌تر از باشگاه طلب دارند مذاکره کرده و رضایتشان را جلب کنیم. باید قبل از این که فرصت تمام شود پنجره نقل و انتقالات را باز کنیم تا به مشکل برخورد نکنیم.

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان به ابقا مجتبی حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: سرمربی تیم همچنان مجتبی حسینی است. صحبت از مربیان دیگر شده بود، ولی ما به قرارداد قبلی پایبند هستیم. البته حسینی در دوره‌ای استعفای رسانه‌ای داد و استعفای رسمی نداده بود، ولی ما حتی آن استعفای رسانه‌ای را هم نپذیرفتیم و به کارمان ادامه دادیم. بجز حسینی، سلیمانی، نماینده حقوقی باشگاه نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

شجاعی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که انتقال مالکیت این باشگاه صورت نگرفته تکلیف هیئت مدیره چیست و با این حال چطور او را انتخاب کرده‌اند؟ گفت: در مورد انتخاب اعضای هیئت مدیره ما هم منتظر هستیم و بهتر است اجازه دهید در زمان دیگری در این مورد بحث کنیم. امیدوارم تا هفته آینده تکلیف هیئت مدیره مشخص شود. فعلا من هستم، ولی هیچ چیز قطعی نیست.

وی معتقد است زمان در حال از دست رفتن است و افزود: هیچ چیزی قطعیت نیست، ولی به هر حال لازمه زنده ماندن تیم این است که کارش پیش برود. شرایط هر تغییری کند، ولی ما از نباید یارگیری عقب بمانیم. به همین دلیل نمی‌توانستیم بیش از این منتظر تعیین تکلیف قطعی بمانیم. از این روقبل از این که کار اجرایی شروع شود سعی کردیم برخی کار‌های باشگاه را پیگیری کرده وکار را پیش ببریم. تا روال اداری طبق قوانین طی شود.

سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به قرارداد ها‌ی بالای بازیکنان و وضعیت نقل و انتقالات این تیم تصریح کرد: طی صحبتی که با سرمربی داشتیم او به این شرایط آگاه شد. از این رو با توجه به پیش بینی که از میزان بودجه خود داریم یارگیری می‌کنیم. امیدوارم مثل فصل قبل عملکرد خوبی داشته باشیم. فصل قبل هم همین مشکلات وجود داشت، ولی موفق بودیم. از این رو امسال هم بر همین باوریم تا با توجه به سقف مشخص باشگاه یارگیری کنیم. می‌دانیم نسبت به فصل قبل کارمان سخت‌تر است وسعی می‌کنیم ابتدا همان جایگاه فصل قبل را تکرار کرده و بعد در راه پیشرفت قدم برداریم.

شجاعی در مورد روند آماده‌سازی و تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: ما اردوی خود را شروع کردیم و در تهران مشغول کار هستیم. حداقل تا قبل از شروع رسمی بازی‌ها تیم در تهران حضور دارد. خیلی‌ها به این موضوع ایراد گرفتند، ولی برای یارگیری و تمرین لازم است در تهران باشیم. بازیکنان بیشتری در تهران هستند و حتی در تهران راحتتر در تست‌ها شرکت می‌کنند. مربی می‌تواند در مذاکرات حضور داشته باشد. از طرفی زمین ما در مسجدسلیمان زیر کشت است و برای بازی‌ها آماده می‌شود. از این رو فعلا شرایط به گونه است که باید در تهران تمرین کنیم.

7474