پاشازاده: بازیکنان باید اشتباهات‌شان در آسیا را کم کنند

پاشازاده: بازیکنان باید اشتباهات‌شان در آسیا را کم کنند

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت تیم استقلال تأکید کرد که اگر استقلال اشتباهاتش را کمتر کند، می‌تواند در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا نیز پیروز شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، مهدی پاشازاده درباره صعود تیم استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری سه بر صفر برابر الاهلی عربستان، اظهار داشت: استقلال در بازی‌های گذشته خودش دو نیمه متفاوت را سپری می‌کرد که همین مسئله مشکلاتی برای تیم به وجود می‌آورد. در فینال جام حذفی یک نیمه بد بودند و نیمه دوم خوب بازی کردند. مقابل پرسپولیس هم این شرایط برعکس بود. در بازی با الشرطه عراق استقلال نیمه اول خوب نبود اما نیمه دوم تیم دیگری شد.

وی افزود: در دیدار با الاهلی، تیم استقلال هر دو نیمه خوب بازی کرد. تیمی که در همه خطوط اشتباهات کمتری داشت و نتیجه‌اش برد پر گل شد. استقلال باید نواسان و اشتباهاتش را کمتر کند تا در مراحل بعدی هم با این روند به پیروزی برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال بازیکنان خیلی خوبی دارد، از علی کریمی گرفته تا مهدی قایدی. شاید اگر کریمی زودتر به تمرینات تیم اضافه می‌شد، مقابل الشرطه از ابتدا بازی می‌کرد. همه دیدیم که حضور او در نیمه دوم چقدر شرایط استقلال را تغییر داد و در بازی با الاهلی هم یک گل زد. امیدوارم پس از پایان لیگ قهرمانان آسیا، همه بازیکنان حفظ شوند تا اتفاقات سال‌های اخیر اتفاق نیفتد.

7474