اینزاگی: باید خرید کنیم/ می‌خواهیم سال خوبی داشته باشیم

اینزاگی: باید خرید کنیم/ می‌خواهیم سال خوبی داشته باشیم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم لاتزیو پیش از اولین دیدار فصل این تیم به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم لاتزیو در جدیدترین گفت و گوی خود پیش از دیدار مقابل کالیاری گفته: مقابل تیم قدرتمندی قرار خواهیم گرفت. بازیکنان ما به خوبی تمرین کرده‌اند اما این بازی نیازمند روح تیمی و فداکاری است.

اینزاگی در ادامه افزود: مایه شرمساری است که اگرچه رینا و اسکالانته به جمع ما اضافه شدند تا کمک کنند اما باید با همیان بازیکنان فصل قبل بازی را آغاز کنیم. همه کار انجام می‌دهیم تا عمکلردمان بهبود بخشیده شود و مشکلات فصل پیش را نداشته باشیم. شاید تمایل داشتیم تا با شیوه‌ای متفاوت فصل را آغاز کنیم اما هنوز هم زمان برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات باقی مانده. رئیس به ما گفته که مشکلی بابت تقویت تیم ندارد و من هم تکرار می‌کنم که باید قوی شویم زیرا تعداد بازیکنان کمی داریم.

اینزاگی درباره انتظارات از لاتزیو و خودش گفت: برای خودم اهداف تعیین نمی‌کنم. هر فصل پس از فصل نقل و انتقالات ما عقب تر از سایر تیم‌های شروع می‌کنیم اما من اعتماد به نفس داریم. از یک ماجراجویی  هیجان انگیر باز می‌گردیم. امسال فصلی طولانی و پیچیده در پیش خواهیم داشت اما بهانه‌ای نمی‌آوردم. می‌خواهم سال خوبی داشته باشیم.

1101