زکی پور می‌تواند جای میلیچ را پر کند؟

زکی پور می‌تواند جای میلیچ را پر کند؟

خبرگزاری فوتبالی- استقلال در یکی از حساس ترین بازی های چند ماه اخیر خود امشب برابر پاختاکور ازبکستان به میدان می رود.

به گزارش فوتبالی، استقلال چهارشنبه شب با شکست 3-0 الاهلی عربستان در آخرین بازی مرحله گروهی جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرد اما این پیروزی برای استقلال بدون تلفات نبود. وریا غفوری به دلیل مصدومیت بازی برابر پاختاکور را از دست داد و هروویه میلچ دفاع چپ آبی ها با دریافت یک کارت زرد 2 اخطاره شد و نمی تواند برابر نماینده ازبکستان به میدان برود.

میلیچ در بازی برابر الشرطه و الاهلی در دو بازی آخر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی در ترکیب استقلال داشت و نشان داد به آمادگی بدنی خوب رسیده است.

او در بازی برابر الاهلی هنگام دفاع و حمله کمک زیادی به استقلال کرد و توان حمل توپ و نفوذ های این بازیکن استقلال را در موقعیت مناسب تهاجمی قرار داد.

در غیاب میلیچ؛ مجید نامجو مطلق امروز باید از میلاد زکی پور در پست دفاع چپ استفاده کند. زکی پور بازیکنی است که چند فصلی در ترکیب استقلال به میدان رفته اما سرعت پیشرفت او در این پست در حد انتظار هواداران نبوده است.

زکی پور در بازی های اخیر استقلال با توجه به آمادگی میلیچ نیمکت نشین بوده و باید دید در فرصتی که امروز نصیب او شده می تواند انتظارات کادرفنی و هواداران استقلال را بر آورده کند یا خیر.

9697