ریگی در نقش یک تخریبچی بی ادعا

ریگی در نقش یک تخریبچی بی ادعا

خبرگزاری فوتبالی- همیشه بازیکنانی هستند که برای ستاره شدن یک بازیکن دیگر و نتیجه گرفتن یک تیم تمام تلاش خود را به کار می گیرند و خودشان آنچنان که باید دیده نمی شوند.

به گزارش فوتبالی، مسعود ریگی هافبک دفاعی استقلال یکی از آنهاست. عملکرد ریگی در لیگ نوزدهم و اولین سال حضورش در تیم بزرگی همچون استقلال کاملا مثبت و قابل قبول بود.

ریگی که از در نقل انتقالات پیش فصل لیگ نوزدهم از شهر خودرو راهی استقلال شد در میانه زمین استقلال نقش غیر قابل کتمانی داشته و در بازی های داخلی و خارجی که برای استقلال به میدان رفته کیفیت یکنواخت و خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

ریگی در ترکیب استقلال فانتزی یا زیبا بازی نمی کند اما بدون اشکال و صحیح کاملا در اختیار تیم است. شماره 66 استقلال کار اضافه ای در ترکیب استقلال انجام نمی دهد و از بازی نمایشی و انفرادی به شدت پرهیز می کند. ریگی با دوندگی بی امان در میانه زمین به بازیکنان دیگر استقلال در خط میانی این فرصت را می دهد تا با خیال راحت به خط حمله کمک کنند. یکی از بازیکنانی که ریگی او را به خوبی پوش می دهد علی کریمی است، کریمی با اتکا به توانایی فنی خوبی که دارد به دنبال فرصت مناسب برای گلزنی می گردد و در این هنگام ریگی جای خالی او را پوشش می دهد.

نکته دیگر و خیلی مهم در مورد ریگی این است که او اصلا حاشیه ندارد و به جای اینکه صحبت کند، عمل می کند و این نکته باعث شده تا او در مدت زمان حضورش در استقلال که یک فصل بوده است حسابی در دل هواداران جا بگیرد.

هافبک دفاعی استقلال که پای ثابت اکثر جنگ های میانه زمین است با تخریب بازی حریف و پاس های ساده به روند هجومی آبی ها کمک زیادی می کند. 

9697