مدافع فرانسوی بارسلونا به تیم سابقش باز می‌گردد؟

مدافع فرانسوی بارسلونا به تیم سابقش باز می‌گردد؟

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان از زمانی که به بارسلونا آمده به دنبال ایجاد تغییر و تحول در این تیم است. کومان می‌خواهد ساموئل اومتیتی در این تابستان بارسلونا را ترک کند چرا که اعتقادی به او ندارد. سران بارسلونا این نگرانی را داشتند که نتوانند او را در این مدتی که باقی مانده بفروشند و این بازیکن در جمع آبی و اناری ها ماندگار شود اما اکنون او از تیم سابقش پیشنهاد دارد.

به گزارش فوتبالی، با توجه با اینکه ساموئل اومتیتی دستمزد نسبتا بالایی می‌گیرد و دیگر جزئی از ترکیب اصلی بارسلونا نخواهد بود، مدیران بارسلونا به فکر فروش او هستند. به گفته‌ی آ اس، ساموئل اومتیتی که از لیست علاقه‌مندی های پاری سن ژرمن خارج شده بود، اکنون مورد توجه المپیک لیون قرار گرفته است و بارسلونا سعی می‌کند که او را وارد معامله‌ی ممفیس دیپای کند و در توافقی دو طرفه با لیون، اومتیتی را به جای بخشی از پول مهاجم هلندی به این تیم بدهد.

در حال حاضر ساموئل اومتیتی جایگاه خود را هم در بارسلونا و هم در تیم ملی فرانسه از دست داده است و کلمنت لنگله به او ترجیح داده می‌شود. بارسلونا برای فصل جدید رونالد آرائوخو را هم به لیست تیم اصلی‌اش اضافه کرده و از طرفی به دنبال اریک گارسیا، مدافع منچسترسیتی، هم هست و جایی برای ساموئل اومتیتی وجود نخواهد داشت.

1470