واکنش مدافع میلان به بیماری زلاتان: این جهانی است که ما در آن زندگی می‌کنیم

واکنش مدافع میلان به بیماری زلاتان: این جهانی است که ما در آن زندگی می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ به کرونا مبتلا شده است. تست کرونای این بازیکن به تازگی مثبت اعلام شده و او به قرنطینه رفته و از جمع بازیکنان میلان جدا شده است. ستاره سوئدی که در ژانویه‌ی گذشته از لیگ آمریکا راهی میلان شده بود در این تیم عملکرد خوبی داشت و پس از آن قراردادش را با روسونری ها تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ پس از عملکرد خوبی که در فصل گذشته داشت، قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با میلان تمدید کرد. زلاتان در دو بازی اول میلان در این فصل درخشید و در هفته‌ی اول سری آ هم دبل کرد و خود را با بنجامین باتن مقایسه کرد. زلاتان حتی پس از اینکه متوجه شد به کرونا مبتلا شده باز هم نگاهی بالا به پایین به این قضیه داشت و گفت که ویروس کرونا جرئت زیادی داشته تا او را به چالش بکشد. بازیکنان زیادی در لیگ ایتالیا به کرونا مبتلا شده و بهبود یافته‌اند و باید دید که شرایط زلاتان تا چه زمانی به روال عادی خود باز میگردد و او از شر این بیماری خلاص می‌شود.

سیمون کیایر، مدافع میلان در واکنش به بیماری زلاتان گفت:" این جهانی است که ما در آن زندگی می کنیم. بیایید فقط به بازی های پیش رو فکر کنیم و اینطور پیش برویم."

1470